vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ähhh... Mitt ps2 har aldrig buggat på VC,, Lär inte göra det på SA heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) men och bättre än att köpa ett nytt! Det kostar ju 990:- kr just nu i El Giganten. I butikerna inte i Internet alltså! Och det är en ren 50004 version köpte en ny ps2:a förigår hade en gammal ps2 förut Redigerad 27 oktober, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 oj! sorry, så mycket skit i denna tråden bara och en massa rykten som sprids så jag hinner ej läsa alla sorry. Men gör inget förän ni testat SA.. Fråga R* eller Gtaforums.com om ni känner er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har ett nytt PS2, 50004:an.. Och sen ett gammalt 30004, jag undrar hur man rengör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har ett nytt PS2, 50004:an.. Och sen ett gammalt 30004, jag undrar hur man rengör den? http://www.marcosmoreno.org/ps2/ps2.htm eller skicka den till sony company Obs! Du kommer få din ps2:a tillbaka om minst 2 veckor och högst 2 månader!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 e det någon som kan svara på om min är OK jag vet inte om det är rätt nummer men: Model NO. SCPH-30004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 e det någon som kan svara på om min är OK jag vet inte om det är rätt nummer men: Model NO. SCPH-30004 Nej, du får nog skrota den och köpa två nya...så dålig är den. Klart som fan det kommer funka, du behöver inte oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mulla: Tackar, jag bara undrar.. Annars har jag spenderat 1600 på en ny PS2-konsoll i onödan! Hahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Skitsnack, om folk har problem har det inte med modellen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 e det någon som kan svara på om min är OK jag vet inte om det är rätt nummer men: Model NO. SCPH-30004 Den är jag säker på att den fungerar, men på tre sätt. Köp en rengöringsdisc från clas ohlsson Skicka det till Sony om det inte fungerar att spela gta:sa Köp en ny version av ps2, som jag gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Den är jag säker på att den fungerar, men på tre sätt. Köp en rengöringsdisc från clas ohlsson Skicka det till Sony om det inte fungerar att spela gta:sa Köp en ny version av ps2, som jag gjorde! Lite onödigt och köpa en ny om du redan ägde en, men jag hoppas du är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men för fan sluta sprida dumma ryckten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men om det nu bara var ett rykte så e det ju lungt men om inte Var min bra,dålig då eller tycker jag inte fick avr på min fråga det är inte gammalt köpte det när typ spoderman 2 kom ut alltså efter DRIV3R och dom är dom ända spelen jag spelat på det då tror jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mulla: Ah, okej. Men jag visste inte hur man gjorde då, men nu vet jag.. Fast det spelar ingen roll längre, har ju köpt en ny version..SCPH-50004.. janne5050: Kan man ju tycka, men jag har ändå köpt en ny version nu.. Vet inte vad jag ska göra med den gamla ;/ Kanske rensa och sen ha två PS2, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Lite onödigt och köpa en ny om du redan ägde en, men jag hoppas du är nöjd. Nej, jag är nöjd. För att jag har bokat gta:sa och jag köpte en ny ps2 för att spela gta:sa. Jag gick till El Giganten och dem sa att versioner som är under 39004 inte fungerar! Så jag blev tvungen att köpa en ny ps2. Till ett bra pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ähhh... Mitt ps2 har aldrig buggat på VC,, Lär inte göra det på SA heller Vi snackar om gta:san andreas ett stort spel med bra kvalitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nej, jag är nöjd. För att jag har bokat gta:sa och jag köpte en ny ps2 för att spela gta:sa. Jag gick till El Giganten och dem sa att versioner som är under 39004 inte fungerar! Så jag blev tvungen att köpa en ny ps2. Till ett bra pris! Det låter som du är försäljarens drömkund, dvs lättlurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det låter som du är försäljarens drömkund, dvs lättlurad. Jag köpte det till 600! För att jag köpte min förra gamla playstation där. Och gav dem kvittot och sen Kartongen. Dem ville ha serial numren och jag gav dem den. Och El Giganten skulle precis stängas. Dem bjöd mig på ps2 med en helt (lättlurad) pris. Nu har jag två ps2 är man lättlurad när man köper en playstation för 600 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nej, jag är nöjd. För att jag har bokat gta:sa och jag köpte en ny ps2 för att spela gta:sa. Jag gick till El Giganten och dem sa att versioner som är under 39004 inte fungerar! Så jag blev tvungen att köpa en ny ps2. Till ett bra pris! fatta...dom lurade dig för att tjäna pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nej, jag är nöjd. För att jag har bokat gta:sa och jag köpte en ny ps2 för att spela gta:sa. Jag gick till El Giganten och dem sa att versioner som är under 39004 inte fungerar! Så jag blev tvungen att köpa en ny ps2. Till ett bra pris! Hahahaha där visar du bara att du är dum och går på sånt skitsnack! Dom sa så bara för att sälja en PS2a! Förresten så har jag en kille på MSN som har en 30004:a och har SA och det fungerar skitbra med endast en freeze som han har upplevt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts