Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Klart att det är bullshit. SA är ett spel som alla andra (förutom att det kommer bli det bästa nånsin). Tänk er, när ni ska köpa ett spel, står ni där och tänker: "Hmm, kommer det här spelet fungera på mitt PS2, det är nog bäst att fråga expediten". Nä! Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har 300004, funkar det ej så lämnar jag in mitt på laserbyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) jag har rengjort min lins med en sammetstrasa och om inte Gta SaAn inte funkar så tar jag och rengör med alcohol eller lämnar in till lins byte Redigerad 27 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är bara att följa dem här stegen så funkar det perfekt http://www.marcosmoreno.org/ps2/ps2.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har 300004, funkar det ej så lämnar jag in mitt på laserbyte vad kostar det att lämna in det ifall det blir den sista utvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är bara att följa dem här stegen så funkar det perfekt http://www.marcosmoreno.org/ps2/ps2.htm men duhh orkah göra det skicka det till Sony istället dom gör det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vet nån nåt ställe vars man kan byta laser+?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Så 39004 kommer att vara okej!? då blir ja glad (om inte får jag väl lida tills de KANSKE kommer till Xbox) Redigerad 27 oktober, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vet nån nåt ställe vars man kan byta laser+?? Ring till sony , Du e ju gudfar så du borde veta sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har rengjort min lins med en sammetstrasa och om inte Gta SaAn inte funkar så tar jag och rengör med alcohol eller lämnar in till lins byte Men det är inte så smart att göra det tycker jag. Gå bara till Clas Ohlson och köp en rengörings cd. Du behöver bara lägga in cdn och spela din ps2! Det kostar 99:- kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Det är dyrt, fast har du ej öppnat PS2an och kollat så har du garanti hos Sony , dom gör det gratis då.. EDIT: Den kostar inte alls 99kr utan 59kr Redigerad 27 oktober, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Så 39004 kommer att vara okej!? då blir ja glad ALLA ÄR OKEJ!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men det är inte så smart att göra det tycker jag. Gå bara till Clas Ohlson och köp en rengörings cd. Du behöver bara lägga in cdn och spela din ps2! Det kostar 99:- kr vars fan finns den affärern eller vad fan det nu är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har en Chippad 30004.... Är det bara å köpa ny då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Bra att du är med! (för det är inte jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är dyrt, fast har du ej öppnat PS2an och kollat så har du garanti hos Sony , dom gör det gratis då.. Jag sa det nyss lite längre upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 men duhh orkah göra det skicka det till Sony istället dom gör det gratis Lol Dem kommer skicka tillbaka den till dig minst 2 veckor och högst 2 månader! Min kompis fick vänta 1,5 månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 oj! sorry, så mycket skit i denna tråden bara och en massa rykten som sprids så jag hinner ej läsa alla sorry. Men gör inget förän ni testat SA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Lol Dem kommer skicka tillbaka den till dig minst 2 veckor och högst 2 månader! Min kompis fick vänta 1,5 månad! men och bättre än att köpa ett nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har en Chippad 30004.... Är det bara å köpa ny då eller? Nej, allt går bra eftersom du har chippad ps2 Du kan ju spela brända spel! Så det finns som egenskap i den chipen som kan spelas utan problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts