mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Misstag Version 39001 var det som hade problem! Jag rekommenderar er att läsa http://www.marcosmoreno.org/ps2/ps2.htm Eller så kan ni köpa rengöringscd från clas ohlsson! Men ni behöver inte känna er ledsen. Men om ni har version 30009 och mindre har ni tur. Ni behöver inte rensa linsen men. Vissa uppdrag kommer att stanna och du kommer inte att komma över det uppdraget. Hörde det från www.gtaforums.com Men om ni har under 30009 är det bästa valet 50004. Nya ps2:an som är 20% tystare. Som tur köpte jag min ps2 50004 som är 20% tystare och inbyggd ir, fjärr förigår. Vad säger man? Dem som väntar vinner alltid! Redigerad 27 oktober, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Bullshit, PS2:an är ingen jävla PC, man behöver inte en speciell version. Lögner och rykten är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hur funkar det med 39004 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Yepp, BULL Det va en på gtagaming.com som har en 30004 som glider som smör på gta san andreas.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) gl hf Redigerad 27 oktober, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Bullshit, PS2:an är ingen jävla PC, man behöver inte en speciell version. Lögner och rykten är vad det är. håller med dig! bara massa skitsnack!! (men de kommer vi nog få ett svar på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) tror inte det kommer funka på min har en 30004 men jag kollade på den där sajten och jag rengjorde hela playstationet så nu funkar mitt gta3 som inte funkade förut hoppas bara SA funkar nu då :'( :'( Redigerad 27 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Att folk orkar posta sånt här? Nej, detta är enbart BULLSHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tror inte det kommer funka på min har en 30004 men jag kollade på den där sajten och jag rengjorde hela playstationet så nu funkar mitt gta3 som inte funkade förut hoppas bara SA funkar nu då :'( :'( hehe mm man får hoppas Men jag har tur har en 50004 hos mor och en 30004 hos pappa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 YEAH! Let's rape this cock n' bull-storyteller! *dansar till rave-musik* Jaja, denna topic är ändå förstörd av allt spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 om det inte funkar så säljer jag det till första bästa nörd och köper det nya ps2 som kommer 1 novemer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Bullshit, PS2:an är ingen jävla PC, man behöver inte en speciell version. Lögner och rykten är vad det är. Titta runt lite på www.gtaforums.com du kommer att hitta tråden där. En massa människor behövde hjälp med det och några avbokade spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag rekommenderar er att läsa http://www.marcosmoreno.org/ps2/ps2.htm Men ni behöver inte känna er ledsen. Men om ni har version 30009 och mindre har ni tur. Ni behöver inte rensa linsen men. Vissa uppdrag kommer att stanna och du kommer inte att komma över det uppdraget. Hörde det från www.gtaforums.com Men om ni har under 30009 är det bästa valet 50004. Nya ps2:an som är 20% tystare. Som tur köpte jag min ps2 50004 som är 20% tystare och inbyggd ir, fjärr förigår. Vad säger man? Dem som väntar vinner alltid! själv har jag pratat med sverige-ansvariga för SA, och dom sa att det hackar lite ibland..men inte så man måste starta om eller göra om ngt..så det kan markeras med FAKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Titta runt lite på www.gtaforums.com du kommer att hitta tråden där. En massa människor behövde hjälp med det och några avbokade spelet! Ojoj då, jag skiter nog i att köpa SA för att min PS2 är lite gammal...NOOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Titta runt lite på www.gtaforums.com du kommer att hitta tråden där. En massa människor behövde hjälp med det och några avbokade spelet! Men duh!.. Det va 1 person :S :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) själv har jag pratat med sverige-ansvariga för SA, och dom sa att det hackar lite ibland..men inte så man måste starta om eller göra om ngt..så det kan markeras med FAKE! Men är det mitt fel eller Jag läste det på www.gtaforums.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EDIT: Det är kanske dem som feikar! Redigerad 27 oktober, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Yeah!!! I just got confirmation that it is only 39001 that has problems, not all though. All the others work från Gtaforums.com om det är sant så kan alla som inte har 39001 kan hålla sej lugnaa Redigerad 27 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Lol förut sa ni att Gta Vc inte funkade på 30004:an men den rullar på fint på mitt ps2.. Så allt det där är totalt bullshit.. Tror jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Yeah!!! I just got confirmation that it is only 39001 that has problems, not all though. All the others work från Gtaforums.com om det är sant så kan alla som inte har 39001 kan hålla sej lugnaa 1 ord ! YAY!! Fan va sköönt Redigerad 27 oktober, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag rekommenderar er att läsa http://www.marcosmoreno.org/ps2/ps2.htm Men ni behöver inte känna er ledsen. Men om ni har version 30009 och mindre har ni tur. Ni behöver inte rensa linsen men. Vissa uppdrag kommer att stanna och du kommer inte att komma över det uppdraget. Hörde det från www.gtaforums.com Men om ni har under 30009 är det bästa valet 50004. Nya ps2:an som är 20% tystare. Som tur köpte jag min ps2 50004 som är 20% tystare och inbyggd ir, fjärr förigår. Vad säger man? Dem som väntar vinner alltid! man behöver inte öppna eller lämna in sitt gammla ps mer än nödfall...en rengöringsskiva för ca 59 spänn kan göra underverk. Ps. lite gammal och lortig lins behöver inte göra nån skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts