Svamp-Svensson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 va på min står det bara skickad inte datumet dom skickade den (( Du måste nog uppdatera din signatur, den är nästan 4 dagar gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Kollinummer är det nummer som posten använder. Man kan säga att varje paket får ett nummer - kollinummer. Dock brukar inte vanliga brev ha det. Om du har ett kollinummer så kan du gå in på posten.se och söka efter ditt paket. Då kan du också se var det befinner sig i Sverige. okej, tack. Nån som vet hur man får reda på sitt kollinr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Brev brukar som sagt inte ha kollinummer. Och spel skickas oftast som brev, även om de inte kommer med posten, utan man måste hämta ut dom. Men om du har ett paket att vänta - så brukar företaget skicka ut ett mail till dig när varan är levererad. Och i mailet står kollinummret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har ni inte tänkt på att dom skickade ut dom idag eller så.....Ni får dom nog den 29onde tror jag..Vare sig före eller efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har dom (Webhallen) skickat det idag före 12.00 (tror jag) så har åtminstone jag det här i Katrineholm imorgon. Brukar dimpa ner i min brevlåda runt 12-snåret om paketet inte är för stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag HOPPAS att jag får mitt från webhallen imorrn.... har inte fått nått kollinr än men det är skickat.... hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!!! Det e helt olagligt att spela ett spel som inte kommer förän 29 oktober, även om posten får det, delar de inte ut den förän den 29, annars skulle det ju bli hård kritik på webhallen. Det hände nog också med mig att de skickade ett spel , men fick det efter 2 dagar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 um...... skiter väl jag i om det är "olagligt" ? jag har betalat för spelet å då ska jag fan spela det oasett när jag får det! om ja så skulle få det om 5min eller 5dagar... spelar ingen roll..... spela ska jag göra...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 LuNk4an: Fick du betala 550 :- ? Det kostar väl 579 + frakt 30 :- = 609 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 LuNk4an: Fick du betala 550 :- ? Det kostar väl 579 + frakt 30 :- = 609 ? nej erbjudandet blev bättre för ett tag sedan så alla som väntade e å boka fick det billigare... dock inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jaha, där ser man. Det visste inte jag. Nåväl, det gör inte mig så mycket faktiskt. Jag undrade bara liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Mitt är inte skickat!! då åker jag hällre och köper det! för man kan väl avbeställa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skickad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Min är också skickad, räknar med att få det imorgon och e har sagt att de kommer imorgon. Sen är de inte för långt mellan Solna(Discshop ligger)och Tyresö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag har också beställt från cdon så men det fanns en annan topic som var likadan ju så denna var ju lite onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Här är en skärmdump från mitt orderstatus på cdon. Jag har för mig att någon inte trodde på att spelet var skickat. Men här är fakta - svart på vit! Hoppas då att den ligger på posten idag för annars får du ingen lapp hem imon (fredag) och då får du vänta tills på måndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) då åker jag hällre och köper det! Nää.. Bättre att vänta några dar... Gratis är bättre. Go DC Go... Speciellt då man ändå inte är först... Jag mennar det är ju redan massvis med folk som kört spelet nu... Så då kvittar det ju om man får vänta några dar extra och få det helt fritt och lägga pengarna på något bättre... Redigerad 28 oktober, 2004 av EricHarris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 [onödigt] Mitt e också skickat!! Helgen e räddad.. då min resa till STHLM blev inställd [/onödigt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) [onödigt] Mitt e också skickat!! Helgen e räddad.. då min resa till STHLM blev inställd [/onödigt] Redigerad 28 oktober, 2004 av STATUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts