LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Jag var inne på min orderstatus, på CDON, och nu har dom skickat spelet till mig. Så jag har det garanterat på fredag!! Äntligen!! Finns det fler här som är glada? EDIT: Det blev fel i topicen - Nu har DOM skickat spelet! Redigerad 27 oktober, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag är... jätteglad... för att jag ska på LAN på fredag, woohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag är... jätteglad... för att jag ska på LAN på fredag, woohoo. Pico vart ska du ha lan!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag var inne på min orderstatus, på CDON, och nu har dom skickat spelet till mig. Så jag har det garanterat på fredag!! Äntligen!! Finns det fler här som är glada? EDIT: Det blev fel i topicen - Nu har DOM skickat spelet! Mitt spel är också skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mitt spel är också skickat! inte mitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mitt är också skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mitt är också skickat från Cdon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 "Nu har du skickat spelet!", fan vad lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hej. LYCKOOSTAR. någon som kan hjälpa mig på modding forumet `? :"> need guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Pico vart ska du ha lan!!?? I min polares garage med tre andra, varmt välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mitt med från Webhallen!!! har det nog i morrn... vet av erfarenhet att webhallen brukar kunna vara en dag tidigare! Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Va underbart!!! Mitt e också skickat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag HOPPAS att jag får mitt från webhallen imorrn.... har inte fått nått kollinr än men det är skickat.... hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag HOPPAS att jag får mitt från webhallen imorrn.... har inte fått nått kollinr än men det är skickat.... hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!!! vad är kollinr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Kollinummer är det nummer som posten använder. Man kan säga att varje paket får ett nummer - kollinummer. Dock brukar inte vanliga brev ha det. Om du har ett kollinummer så kan du gå in på posten.se och söka efter ditt paket. Då kan du också se var det befinner sig i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Här är en skärmdump från mitt orderstatus på cdon. Jag har för mig att någon inte trodde på att spelet var skickat. Men här är fakta - svart på vit! Redigerad 27 oktober, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 va på min står det bara skickad inte datumet dom skickade den (( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag är Happy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 va på min står det bara skickad inte datumet dom skickade den (( Gå in på din beställning. Du tittar på översikten, över alla dina beställningar. Gå in på beställningen som avser S.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jaha nu gör det det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts