lollen2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Undrar om det är någon mer än mig som har bokat sitt spel i nordens största köpcentrum.. undrar om eb games eller game har nattöppet för spelet??? NÅGON SOM VET?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 var fan ligger täby? Nordens störta centrum är det inte. Största centrumet i norden ligger i köpenhamn i danmark har själv varit där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 lol varför står det de på deras slogan da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 lol varför står det de på deras slogan da dom ljuger. alla affärer säger att dom är störst i sverige för att få mer besökare/kunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 dom ljuger. alla affärer säger att dom är störst i sverige för att få mer besökare/kunder Isåfall är väl det falsk marknadsföring eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tradition har öppet natten till fredag kl 00:01. Game vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Farsta Centrum e störrrrrrrrrrrrrrrst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 var fan ligger täby? Nordens störta centrum är det inte. Största centrumet i norden ligger i köpenhamn i danmark har själv varit där Fick dom här 2 träffarna på "nordens störta köpcentrum" på google: "Ett köpcentrum som numera vet hur kunderna rör sig är Nordstan i Göteborg, Nordens största köpcentrum med 320 000 kvadratmeter och 29 miljoner besökare om året." "Under våren har vi satsat en hel del utomlands med våra kundräknare. Genom den satsningen har vi fått vara med att installera besökräknarsystem till Nordens största köpcentrum: Östra Centrum i Helsingfors, Finland" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har bokat på GAME i Täby! woohooo! du då, kul att hitta någon som bor någolunda nära... kanske? Jag bor i Danderyd, du då lollen2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har bokat på GAME i Täby! woohooo! du då, kul att hitta någon som bor någolunda nära... kanske? Jag bor i Danderyd, du då lollen2? Tja Ludde d e jag jonte du vet... har bara den här användaren eftersom min andra blev bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har bokat på GAME i Täby! woohooo! du då, kul att hitta någon som bor någolunda nära... kanske? Jag bor i Danderyd, du då lollen2? Jag bor nära Danderyd. Typ nån kilometer ifrån. Nära Täby också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag bor nära Danderyd. Typ nån kilometer ifrån. Nära Täby också. vad heter du? (endast förnamn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det finns något som heter PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tja Ludde d e jag jonte du vet... har bara den här användaren eftersom min andra blev bannad! Alltså måste du ha fake'at ett person nr. du kommer att bli bannad igen.. Jag har vart på Täby centrum, det är stort som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Alltså måste du ha fake'at ett person nr. du kommer att bli bannad igen.. Jag har vart på Täby centrum, det är stort som fan.. det är väl ändå mitt eget problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) det är väl ändå mitt eget problem kanske det men det är mot reglerna.. Redigerad 27 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vad heter du? (endast förnamn) Johan. Vilken skola går du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Sammis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 själv bor man i vallatorp som ligger i täby..... ser typ tebban från huset ere nån här som går på åva gymnasium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Sammis Ok. Själv går man i mörby. Nog off-topic...vi kan sköta detta via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts