oskarofrya Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Upp till bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 En hel del bilar, lite texturmods & NEW VICE CITY 2004. Så visst har man moddat sitt VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Helt rent... om inte skins räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag har moddat svensk helikopter & swat, deluxo -> hotrod, sabre turbo -> eleanor, snuten till ford, vissa skins, sanchez -> den där cykeln (vad den nu heter) och ett fåtal andra saker, kommer inte på nu. Main.scm låter jag bli iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Den enda modden jag har installerad just nu är MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag har moddat sönder mitt VC. Modern Mod 2004 och New Vice City 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Har lyckats få ett VC på varje hårddisk så jag moddar ett och håller ett rent *tips* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Själv har jag 4 olika Vc med olika saker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nope har Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nope har Ps2 haha dator är alltid bättre och mer möjligheter... vänta bara på san Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tjaa vice city mappen ligger på 1.03 Gb så den är ganske moddad me stunts å så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har 5 olika vc, alla utom ett är helt söndermoddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tjaa vice city mappen ligger på 1.03 Gb så den är ganske moddad me stunts å så Ett omoddat Vice City ligger på ca 1.45 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Ett omoddat Vice City ligger på ca 1.45 GB. Läs igen. MAPPEN! Inte hela VC. EDIT: Oj, det var jag som läste fel! Sorry! Jag trodde han menade kartan! :"> Redigerad 31 oktober, 2004 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 söndermoddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Råkade säga fel men jag har väll lagt in grejjer för typ 200 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag avrättade mitt VC idag. (Moddade sönder det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Spelar vc på datorn ibland hos min kompis. jag gör ettpr skins här hemma och skickar över till han på msn (Nybergh här på Gtasajten) sen sticker jag över till han och lirar Så jag röstade. inte mer en ett/några skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hmm, har ersatt exakt alla fordon som finns i spelet. Det är inga skitbilar utan det är riktiga bilar med hög kvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 WOW. det var inte lite det. BTW. Vilken bil har ersatt Oceanic ? screen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts