Nocturnal Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Man läser ju att San Andreas kommer bli så jävla stort. Så, en fågel viskade i mitt öra att spelet kommer innehålla 100 uppdrag. Då undrar jag bara: Hur räknar man då? Bara de uppdrag som man måste göra för att traggla sig igenom spelet i fråga (du vet, en sån där slutsekvens med credit o shit, inte 100 % nu såklart, underförstått)? Eller hela raddan? Någon som har superkoll? Edit: såg nu att jag stavat fel i rubriken, tack så mycket, jag klarar mig utan putslustiga kommentarer på detta Redigerad 27 oktober, 2004 av Nocturnal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Joo, det är nog Story Mission som inehåller 100 uppdrag Förresten så viskade en fågel i mitt öra för gansk längesen (officielt) att man kan spela igenom hela spelet två gånger utan att köra samma upprag och att allt beror på val man gör och vem man jobbar för. Så då undrar jag om spelet innhåller samanlagt 100 mission eller om men kommer att spela ca:100 mission varje gång man börjar om så att det finns 200 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 foo varför har du inte klarat ut liberty city till 100 %??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 foo varför har du inte klarat ut liberty city till 100 %??? inte för att det har med denna tråd att göra men jag hade GTA3 till PC förstr men skivan gick av på mitten så jag köpte det till PS2 för ett tagsen och har inte hunnit så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja coolt att det beror på vilka val man gör! jag kan inte klara 100% på gta 3 för ja dödade den där kenji eller va han nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 150 uppdrag! (har spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 150 uppdrag! (har spelet) vart står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 På gtasajtens sida om sanandreas (har INTE spelet, brorsan skrev det)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts