Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag vet att de är en ruskigt onödig topic. Men jag måste dela min glädje: Mitt SA är skickat från Webhallen, vilket innebär att om posten inte segar på så jävulst så har jag SA imorrn. Senast på fredag. Men jag håller tummarna för imorn, eftersom jag ska till min flickvän på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Asså du får inte d i morron efter som relisdatumet är på fredag du får de på fradag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Asså du får inte d i morron efter som relisdatumet är på fredag du får de på fradag Eftersom dom redan fått in spelet och skickat de (vilket tar en dag), alltså finns de en chans att de kommer imorn. De sa spelbutiken.se oxå, att man kan få de nån dag tidigare. Annars skulle dom väl skicka de en dag senare. Kommer avin imorn går jag och hämtar ut de, de finns inget nån kan göra åt de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hörrö Simon, har du någon fetisch gällande " ", " " och " " eller vad är det med dig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hörrö Simon, har du någon fetisch gällande " ", " " och " " eller vad är det med dig egentligen? Jaha, jag trodde man fick använda alla smilies här till vänster. Men tydligen så ska NÅN kommer och klaga som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jaha, jag trodde man fick använda alla smilies här till vänster. Men tydligen så ska NÅN kommer och klaga som vanligt. Ja såklart. Det är mitt enda nöje här i livet. Så, ska du svara eller vill du förstöra livet för mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja såklart. Det är mitt enda nöje här i livet. Så, ska du svara eller vill du förstöra livet för mig? :'( Jag använder dom när de är nån geek som gör en ONÖDIG kommentar som han skulle få spö för (menar inte dig). Märk att jag använder andra oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag använder dom när de är nån geek som gör en ONÖDIG kommentar som han skulle få spö för (menar inte dig). Märk att jag använder andra oxå. Jamen tackar, då vet man. Btw., n00bs är oundvikliga. Säger inte att det här forumet inte har överskott av sådana, men... ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mitt är också skickat från cdon.com nu.....får kanske det imorn ? Men ni som inte fått det bekräftat ännu från typ en sida...alltså...dom skickar jhu ut snabbare till dom som bor längre bort....så att dom ska komma ungefär samtidigt... ....hehe....hej då Ni andra får era spel snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Eftersom dom redan fått in spelet och skickat de (vilket tar en dag), alltså finns de en chans att de kommer imorn. De sa spelbutiken.se oxå, att man kan få de nån dag tidigare. Annars skulle dom väl skicka de en dag senare. Kommer avin imorn går jag och hämtar ut de, de finns inget nån kan göra åt de. Om man får ett kollinummer kan man ju hämta det så fort det kommer in! Avin får man alltid dagen efter det kommit in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mitt står under behandling. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Om man får ett kollinummer kan man ju hämta det så fort det kommer in! Avin får man alltid dagen efter det kommit in. Hur får jag tag i kollinumret? Ska jag ringa poståkeriet i Umeå då? Dom är så jävla sura där, tanter som inte får nåt av sina män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Om man får ett kollinummer kan man ju hämta det så fort det kommer in! Avin får man alltid dagen efter det kommit in. får man alltid avin dagen efter det kommit in?? hur kan kan då hämta ut sitt spel efter 24 timmar om man beställer från typ webhallen? skickar de spelet dagen INNAN man beställer det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Woow kul och veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts