Maxx_86 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vadå där ligger det bara? Det står ju klart och tydligt: Grand Theft Auto San Andreas Skickad 2004-10-27 Så är det. Haha...fan va gott!! Då kan man lungt luta sig tillbaka och se fram emot en spelfylld helg och även ett helt lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag såg också för en stund sedan att cdon har skickat mitt spel idag 27/10! Kan detta vara ett tecken från högsta huset att vi kommer att få spelet redan på torsdag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Här är en bild från min orderstatus. Där ser man klart och tydligt att spelet är skickat idag, den 27:e. Lyckliga dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det har det inte till mig! Nu får jag snart damp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts