Misterwhoopee Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har letat och letat efter mina favorit topicar som jag flyttade till Allmänt Gta-Snack när vi hade storstädning...men kunde inte hitta dom...Så jag gick in i denna topic och tittade om dom fanns kvar där...Det gjorde dom och där stod det att dom låg i Allmänt Gta Snack...Är det du Hultenius som har gömt dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 hmmmz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 hmmmz Jag trodde att du hade lagt av med ditt eviga spammande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Kanske lite sent svar men jag har faktiskt inte sett denna topic innan! Forumet var inställt på att bara visa de aktiva trådarna under en 30-dagars period (se bild), jag har dock ändrat standarden nu så man ser alla trådarna! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/gomdatopicar.JPG ....och till råttan, nästa gång blir ditt konto raderat och ditt IP bannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Aha...Jag trodde dom trådarna var borta av helt andra skäl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts