mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Hej, Hur har ni bestämt er att köpa gta:sa? GTA:SAN ANDREAS FREDAG 1. Jag ska vakna klockan 07.15. 2. Ska äta frukost. 3. Ska borsta tänderna. 4. Ska ta bussen. 5. Lektionen börjar 08:55 6. Vi ska inte jobba, det är ju halloween dag. Alla ska komma med maskar. Vi ska ha det roligt och äta pop-corn, titta på bio. 7. Skolan slutar 12:30. 8. Ska gå hem och sova.. zzzzzz......... 9. Vaknar klockan 19:30 10. Äter pizza. 11. Sitter lite och tittar på tv. 12. Åker till :ONOFF: klockan 20:00. 13. Köper GTA:SA, 499:- kr. 14. Tar fram lite godis, chips m.m drickor.. 15. Spelar GTA:SA från 21:00 till 22:00. 16. Och sen forsätter jag utan ps2:an. 17. Ska Sova 24:00 iaf utan att spela gta:sa. Jag hoppas att det kommer finnas bra grafik och ljud kvalitet annars :'( .... Redigerad 27 oktober, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 what ifall du knappt använder din ps2:a så kan väll jag få den jag har ingen jag får nämligen vänta tills det kommer tillpc eller xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tjaaa, ja tänkte att ja skulle gå till Game å slänga upp 4 spel å 1 kr å roffa åt mig ett ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ska köpa mitt på on off eller nåt sånt skit Kommer nog köpa 47,5 kg lösviktsgodis och 55 liter coca-cola Spela hela lovet,sova en timme on dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har redan bokat mitt och vi har lov så jag kan spela hela fredagen när det har kommit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe ... Jag har planerat dagen i flera veckor.. 1. 9.30 åka ner och köpa spelet.. 2. Köpa en massa godis och läsk på vägen hem.. 3. Kommer hem och spelar hela helgen.. Det tog lååång tid att göra min perfekta plan.. mohahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Men hur tycker ni att grafiken på gta:san andreas kommer se ut? Jag tycker att kvaliteten suger men gta är i alla fall värd 649:- kr. Men jag hoppas alltid att det ska finnas bra grafikkvalitet! Annars R* !! Redigerad 27 oktober, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag gör som Hellscream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Den kommer vara ok tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag gör som Hellscream. det gör jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 För 3-5 dagar sen sa en kille typ att han har spelat gta:san andreas, och att grafiken suger mycket! Och han säger att man inte kan köra tåg!.. Men jag tror inte i allafall på honom. Jag tror att han har ändå bokat det från U.S annars har han R"xx"pat den. Sen säger han att man inte kan gå till andra städerna i början av s pelet. Är detta sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 köpa spelet 00.01 gå hem lira till 03.00 sova vakna 07.00 spela hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) köpa spelet 00.01 gå hem lira till 03.00 sova vakna 07.00 spela hela dagen Ska du köpa spelet klockan 13.00 eller 01.00 ? Ska du gå hem på natten? Ska du lira klockan 03.00 när solen går upp? Ska du sova klockan 03.5-6.00 när solen skiner? Hur många timmar ska du sova? Men tror i alla fall på dig Har sätt många människor sent på gatan!.. Redigerad 27 oktober, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har förhandsbokat det på EbGames och får det på fredag eller tisdag... Då ska jag typ spela hela dagen frånochmed att jag fått det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ska du köpa spelet klockan 13.00 eller 01.00 ? Ska du gå hem på natten? Ska du lira klockan 03.00 när solen går upp? Ska du sova klockan 03.5-6.00 när solen skiner? Hur många timmar ska du sova? Men tror i alla fall på dig Har sätt många människor sent på gatan!.. 1.ja ska köpa det 00.01 (nattöppet på Eb vettu ) 2.ja det ska ja 3.jepp 4.jepp 5.7-3=4 svar: 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) @ mulla: GAME har ju nattöppet, han ska väl antagligen köpa det vid 00:01 eftersom de får börja sälja SA då. T: På fredag ska jag gå i skolan, när jag kommer hem ska jag susa RAKA vägen hem och sätta mig vid datorn. Sen efter någon månad eller så när priset på San Andreas gått ner så kanske jag ska köpa det, om jag orkar d.v.s. Edit: Bah, jävla Mobacko. Redigerad 27 oktober, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) min dag ska vara så här: 1 vaknar 7:15 2 åker till game 9:45 3 jag köper gta san andreas 10:01 4 och jag köper chips och cola 10:05 5 jag åker hem och spelar 10:30 6 ringer till mina vänner i skolan och är elaka mot dom och säger vad händeri spelet 12:45 och sen jag har spelat många timmar går jag och sover Redigerad 27 oktober, 2004 av vegeta172 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför inte spela nu? Man får ju tillbaka pengarna när man spelar! Tänk lite när man spelar spel i Heron City. 15 :- kr för 2 minuter. Och jag vet att ni nördar kommer spela 22-24 timmar om ni orkar. Då kommer ni spara så mycket som ni inte tror! Och spelen i Heron City suger verkligen!.. Fick spela Counter Strike för 60 kr per/timme. Man ska vara smart!.. Köp nu tycker jag Har bokat det Men kan man inte köpa gta:sa på fredag i elgiganten och onoff typ? EL Giganten säljer gta:sa bara för 499:- ! Hehe borde inte skriva i det här forumet, nu kommer ju alla springa ditt, och jag kommer vara sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 @ mulla: GAME har ju nattöppet, han ska väl antagligen köpa det vid 00:01 eftersom de får börja sälja SA då. T: På fredag ska jag gå i skolan, när jag kommer hem ska jag susa RAKA vägen hem och sätta mig vid datorn. Sen efter någon månad eller så när priset på San Andreas gått ner så kanske jag ska köpa det, om jag orkar d.v.s. Edit: Bah, jävla Mobacko. Mobacko suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mobacko suger varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts