luddee Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Slå inte sönder ditt tagentbord och kasta inte musen i väggen nu: >>>här>>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Slå inte sönder ditt tagentbord och kasta inte musen i väggen nu: >>>här>>> Jag slår vad om att det där är ett sånt där, skrämma-skiten-ur-någon-fejk-spel. Har jag rätt eller? Vågade bara gå in på sidan och kolla vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag slår vad om att det där är ett sånt där, skrämma-skiten-ur-någon-fejk-spel. Har jag rätt eller? Vågade bara gå in på sidan och kolla vad det var. Nope, inget sånt! Jag kom till level 11...jag orkar inte lägga ner tid på sånt, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag slår vad om att det där är ett sånt där, skrämma-skiten-ur-någon-fejk-spel. Har jag rätt eller? Vågade bara gå in på sidan och kolla vad det var. nej du har fel. JAg satt med den där på lektiunen för några veckor sedan och klara det faktsist rätt lätt . Och ännu lättare m man vänder skärmen på laptopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är inte ett skrämma skiten spel... däremot är det ett damp-varning-jävla-stress-spel.... jag har varvat det 3 och 19/20 gångers.... är lite uttråkad... men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 kom till lvl 16, hissen är skitsvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Haha, vilket damp spel.. Orkade inte mer än level 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 men, det är ju bara att vända musen upp & ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Länge sen man körde de där sist, skitlätt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Inte för att det var speciellt svårt, men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 men oj... det e ju bara att högerklicka och trycka play, ås kommer man till högre levels... du kan ha fuskat hur lätt som helst, och dom som kört spelet riktigt säger inte att det va skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) men oj... det e ju bara att högerklicka och trycka play, ås kommer man till högre levels... du kan ha fuskat hur lätt som helst, och dom som kört spelet riktigt säger inte att det va skitlätt Skärp dig, jag klarade det visst Det var inte lätt, det tog en stund, men det finns mycket svårare spel... Jag har spelat det RIKTIGT, om det nu spelar dig någon roll... Redigerad 27 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 men oj... det e ju bara att högerklicka och trycka play, ås kommer man till högre levels... du kan ha fuskat hur lätt som helst, och dom som kört spelet riktigt säger inte att det va skitlätt Nödvändigt att ljuga om man klarat eller inte. Det där spelet är lätt, bara att tänka tvärt om så é de lika lätt som om de inte va reverse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det var lätt.. fastande dock en stund på level 18 .. hade musen upp-o-ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jaa, så kan man ju göra också men då är det ju inget svårt, eller jo, det är svårt att klick på start Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Klarade inte ens level 1. :[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Inte för att det var speciellt svårt, men hmmm. tänkte bara påpeka att det dära "C:et" runt goal ska vara vänt åt andra hållet om du hade kört den blå saken i mål eftersom spelet "stannar" direkt när man kört i mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det är faktiskt inte så svårt bara man tränar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hmmm. tänkte bara påpeka att det dära "C:et" runt goal ska vara vänt åt andra hållet om du hade kört den blå saken i mål eftersom spelet "stannar" direkt när man kört i mål Nej det stannar inte, allt rörligt på banan fortsätter att röra sig som innan, iaf när jag spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 fan svår level 10 är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts