chrillepille Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 För er som bokat på cdon.com så finns det möjligheter att vi får våra spel på måndag.. "Hej Christoffer Vi håller på att printa din faktura med spelet, så den levereras imorgon eller redan idag. Den bör komma på fredag, men beroende på posgången kan det vara att den kommer på måndag. Med vänliga hälsningar Katja CDON kundtjänst Vänligen bibehåll tidigare mailväxling i ärendet." Fcik detta nyss när jag frågade när spelet kommer Så..det kan alltså komma på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 NOOOOOOOOO!! Det får... det får... inte vara möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Synd för er CDON'are i så fall, fast det verkar som att det är många leverantörer som har problem... så vi får väl se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hm, allt beror ju på när posten levereras ut. Jag tänker ändå tro på att mitt kommer på fredag. Punkt. Fast visst.. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ALLA PÅ CDon.com!!!!!!1 På min beställning står det nu Grand Theft Auto San Andreas Skickad 2004-10-27 FAN VAD NICE! på fredag, på fredag, på fredag!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men jag tror jag får mitt på fredag, på min orderstatus står det Skickad ( ) och deras leveranser brukar ta två dagar... Men de som bokat lite senare (kanske för några veckor sen) kanske inte får det samma dag som det släpps...men annars så har ju Hultenius en gång sagt att man ska få det på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) mitt är också från CDON och det står skickat faaan vad nice jag får också nmitt på fredag Redigerad 27 oktober, 2004 av Hellscream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Woho, fan vad nice. V kommer nog få spelet på fredag nu då! Åååååh, jag kan inte hålla mig! Fan vad nice. Hoppas posten bara gör sitt jobb nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts