P-Zero Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hejsan har hört från en kompis att det finns en patch som gör så man kan ändra så man inte flyger av MCn när man försöker göra volter osv , nu undrar jag, vad heter deN? vad heter det man ska ändra på? samt har ni några tips på hopp? och jaa jag sökte så gott det gick tack på för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Det finns en mod som gör att du inte rammlar av och det är denna men det blir inga bra bakåt voltermain.scm Redigerad 27 oktober, 2004 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det går utan att modda det men dom blir lite snea.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är ju bara att ändra så att mc:n blir en bil i handling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är ju bara att ändra så att mc:n blir en bil i handling! din singatur är för stor och för hög. :< on topic: jag har också letat efter en sån patch men förgäves, tror iten det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 + det finns ett modding forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 ett kul hopp är framför ammunation vid downtown.. (trappan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts