AlexXx91 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nån som har sett den filmen när CJ byter kläder och sen tar fram kameran och tittar i spegeln?? Men iaf så håller han kameran som ett shotgun och ena handen framför i luften..! Ps.Ca 39 sekunder in i filmen..Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jo jag har sett den men det är kanske en digitalkamera men det vore konstiggt med tanke på tiden är runt 92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jo jag har sett den men det är kanske en digitalkamera men det vore konstiggt med tanke på tiden är runt 92 Vad har det med att han håller ena handen framför linsen???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vad har det med saken att göra att det är en digitalkamera? Men att han håller den som en hagelbrakare är väl bara vanligt animationsfel. Finns väl ingen animation för just "Kamera". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vad har det med saken att göra att det är en digitalkamera? Men att han håller den som en hagelbrakare är väl bara vanligt animationsfel. Finns väl ingen animation för just "Kamera". Då är frågan varför gjorde dom inte det aja ska väl inte klaga det blir nog bra ändå...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag v et inte men jag tycker det ser ut som om han håller den som en digitalkamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nån som har sett den filmen när CJ byter kläder och sen tar fram kameran och tittar i spegeln?? Men iaf så håller han kameran som ett shotgun och ena handen framför i luften..! Ps.Ca 39 sekunder in i filmen..Ds. Jag tror att det är siktet på vapnet. Coolt i så fall, det verkar som om man kan zooma rätt så bra med den i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Så onödig topic. Vem fan bryr sig om hur han håller kameran, ALLT är inte perfekt gjort, de kommer bli ett roligt spel. Sluta hitta och märka fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Kan någon länka till filmen tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Kan någon länka till filmen tack? Den finns på Gamespot. Tror man måste vara medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Så onödig topic. Vem fan bryr sig om hur han håller kameran, ALLT är inte perfekt gjort, de kommer bli ett roligt spel. Sluta hitta och märka fel. om spelet är perfekt finns inga fel att märka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Den finns på Gamespot. Tror man måste vara medlem. Finns på gtagaming också, och där behöver man inte vara medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts