jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag fick ett samtal från en prostutierad kvinna och hon sa att man skulle vara fredlig... Va tänkte jag nu dansar f*n på bordet vad menar hon och sen dess i 2 timmar har jag försökt att göra något men det händer inget. När man försöker slå någon så säger han bara A,a! Det finns inga vapen att köpa heller så va farao är detta?? Är det någon som vet något om detta lustiga fall.Jag vill inte börga om heller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Lästa på någon sida att om man fuskar för mycket så kommer massor av knasiga saker att hända, kanske har något med det att göra... Vet ej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 oj.....e de sant!?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jollehojje, har du fuskat och sparat efter det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Lästa på någon sida att om man fuskar för mycket så kommer massor av knasiga saker att hända, kanske har något med det att göra... Vet ej! vet inte om du tror d men jag tror snarare dom säger d för att man inte ska fuska... lr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har ju inte fuskat alls och jag har varit med om andra vansinniga överaskningar ochså som den där ubåten med medelandet Йа лиублио тебйа på ryska. Och massor av poliser ligger på stranden och gör ingen ting. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag ligger ochså på 42 prosent. Och jag upptäckte ochså att jag blev som en attractiv snubbe eftersom gamla tanter och andra vanliga gubbar hoppade in i min bil. Sen börgade man höra kyssljud även när karar satt i bilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 hahahahaha......så kul R* har gjort det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 oj.....e de sant!?? lol, vad tror du? haha, så mycket rykten, så lite sanning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Du måste ju ha fuskat av misstag då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Man ska inte tro ett ord på vad jollehojje skriver, han skriver så jävla massa rykten, det ena sjukare än det andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
torre Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 hahaha ja va på ett uppdrag på ett hangar fartyg då ja skulle slåss med en kille. när han kom upp såg ja att det va mig själv! R* hade typ scanat in mitt ansike när ja sov. COOOOLT Sen helt plötsligt när ja hade dödat killen blev det typ sämmre grafik, ungifär som ett comandore 64 spel o nu får ja inte tillbaka som det var från början..nån som har kommit dit? hur gör man? Hjääälp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 går du på nåt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 går du på nåt eller??? Ja LSD kan vara farligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts