Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 I Katrineholm, 15 mil från Stockholm, 5 mil från Norrköping, 5,5 mil från Nyköping. Jag antar att folk känner till de städerna, men knappast Katrineholm... Varför undrar du? för att jag ville veta vart så jag kunde svara och det kunde jag inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 en fråga vars kan man få tag ett nytt ps2? vilket pris ca? vad kan man göra utan att garantin försvinn? försvinner den om man tex skickar in den för eftermontering av tex modcip å hdd loader?? EB Games Tradition säljer silver och svart för 1399 och det finns folk som har dom där lapparna som sitter på så att du har garantin kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 EB Games Tradition säljer silver och svart för 1399 och det finns folk som har dom där lapparna som sitter på så att du har garantin kvar ok nåra att rekomendera? är det nån som har provat ps2 linux hör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ok nåra att rekomendera? är det nån som har provat ps2 linux hör? nix moddar inte mina egna grejer men jag har läst på en del forum att dom gör det =) dessa utför moddning Swemods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 asså mitt ps2 har problem att läsa ibland, de står: read disc error?! nån me samma problem?! det brukar hända mig ganska ofta när jag spelar NFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har nyss rengjort mitt ps2. Spel(b la GTA: III) som det tidigare stått "read error" funkar nu utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dame Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja när ja spela fifa 2004 igår så stängdes det av elelr det blev freeze så ska någ rengöra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 en fråga vars kan man få tag ett nytt ps2? vilket pris ca? vad kan man göra utan att garantin försvinn? försvinner den om man tex skickar in den för eftermontering av tex modcip å hdd loader?? Vägra gå till närmaste affär och kolla priser? Köper du allt via nätet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vägra gå till närmaste affär och kolla priser? Köper du allt via nätet eller? nä men orkar inte åka 8 mil enbart för att kolla priser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Du kan ju allttid beställa från dem på nätet. Vilken av dom ska man ha till PS2:an? * Rengöringsskiva för CD/DVD-ROM-spelare, med borste * Rengöringsskiva för DVD-spelare, med borste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vilken av dom ska man ha till PS2:an? * Rengöringsskiva för CD/DVD-ROM-spelare, med borste * Rengöringsskiva för DVD-spelare, med borste ta den dyrare den funkar säkert bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 nån posta en väldigt användbar guide till hur man rengör sin lins i ps2 här på forumet, kommer dock ej ihåg vilken topic, och guiden va på engelska också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts