LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag sitter här och lirar Vice City i väntan på SA. Ibland märker jag att gatan försvinner, eller andra konstigheter som poppar upp. Jag läste någonstans att äldre PS2:or har problem med linsen, så jag undrar om man kan ta vanlig cd-rengöring och slänga in i basenheten? En såndär skiva som skall rengöra linsen menar jag? Eller, finns det någon speciell rengöringsgrej att köpa till PS2:an? Tacksam för snabbt svar - ska snart ner till stan, och tänkte då passa på att köpa, vad det nu är jag behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja man kan köpa olika sånna skivor med nån kosntig borste på undersidan vi har e sån hemma som vi fixa vårt xbox me vi köpte det på clas ohlson för 100 spänn tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Usch ja.. e svinskrajj för att mitt ps2 kommer att pajja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 asså mitt ps2 har problem att läsa ibland, de står: read disc error?! nån me samma problem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Finns det någonting på Åhlens som är av värde? Eller kan databutiker kanske ha någonting? Det finns nämligen inte C.Ohlson i denna lilla skitstad! hehe... Det behöver inte vara någonting super, som kostar 500:-. Jag är mer ute efter någonting billigt och effektivt, som finns lite överallt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag vet bara att det finns på cals ohlson men man kan ju söka på internet och se om man kan beställa hem nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har haft ett äldre PS2, och det började hacka för någon månad sen. Så jag var lat och visste inte hur man skulle få upp chassit på PS2:et, eller vad man ska säga. Så jag köpte ett nytt nu.. SCHP 5004.. Mycket tystare fläkt nu. Men hur öppnar man chassit då så man kanske kan rengöra lite inuti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 du plockar bort alla fötter på undersidan och öppnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Aha.. Hur kan jag öppna om jag tar undan de fötter som de står på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 För att återgå till MITT problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja man kan köpa olika sånna skivor med nån kosntig borste på undersidan vi har e sån hemma som vi fixa vårt xbox me vi köpte det på clas ohlson för 100 spänn tror jag va inte detta ett bra svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Som sagt, jag kan omöjligt ta mig till någon Claes Ohlson- affär idag, tyvärr. Så några andra alternativ skulle sitta väldigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 är också orolig... GAME kan ju göra en kampanj, där man lämnar in sitt PS2 och får det rengjortr när man köåer San Andreas... för ... 30 kr extra? och så skulle dom göra det på typ 3 minuter... skulle nog tjäna hackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Som sagt, jag kan omöjligt ta mig till någon Claes Ohlson- affär idag, tyvärr. Så några andra alternativ skulle sitta väldigt fint. var bor du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) I Katrineholm, 15 mil från Stockholm, 5 mil från Norrköping, 5,5 mil från Nyköping. Jag antar att folk känner till de städerna, men knappast Katrineholm... Varför undrar du? Redigerad 27 oktober, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Aha.. Hur kan jag öppna om jag tar undan de fötter som de står på? Demontering av V3 Demontering av V4 Demontering av V5 här tar du reda på vilket version du har: http://www.mod-chip.com/ps2version.htm Redigerad 27 oktober, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) SCPH - 5004 då? Skrev lite fel. SCPH - 50004 då? Redigerad 27 oktober, 2004 av bastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Måste ha V7 eftersom det är en 39004, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 I Katrineholm, 15 mil från Stockholm, 5 mil från Norrköping, 5,5 mil från Nyköping. Jag antar att folk känner till de städerna, men knappast Katrineholm... Varför undrar du? Du kan ju allttid beställa från dem på nätet. http://www.clasohlson.se/shop/store/fs_mm....5424B3AC8883693 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 en fråga vars kan man få tag ett nytt ps2? vilket pris ca? vad kan man göra utan att garantin försvinn? försvinner den om man tex skickar in den för eftermontering av tex modcip å hdd loader?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts