DistortionSleep Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det verkar inte som att ätandet kommer att vara så irriteradne som vissa har trott. Ingen amerikan som har skrivit recension om SA har klagat på det iaf. Har ni hört något negativt om ätandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Amerikanerna klagar väl aldrig på mat... Näe men, jag har fått för mig att ätandet är frivilligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Amerikanerna klagar väl aldrig på mat... Näe men, jag har fått för mig att ätandet är frivilligt. Haha nä det gör dom i och för sig inte men är det inte så att man måste äta? eller dom har ändrat på det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Amerikanerna klagar väl aldrig på mat... Näe men, jag har fått för mig att ätandet är frivilligt. haha den var bra. Det är inte frivilligt att äta det måste du göra för att överleva annars dör du så småning om. Och om du äter för mycket spyr du. Men det är nog inte så avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 men äter man inte mat för att få upp Liv(HP) ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har nån lagt märke till att på in-game bilderna så finns det inget procent i liv! det kanske är den där röda mätaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 går det att bli spinkis om man äter förlite? det skulle vara coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 går det att bli spinkis om man äter förlite? det skulle vara coolt! Mm, man blir spinkis.. Läs lite info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det står att man måste äta annars dör man av svält... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det står att man måste äta annars dör man av svält... Ja så trodde jag också att det var, men vem vet, du R* kanske har ändrat på det i fall man inte vill ha koll på ätandet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag tror att ens hälsa kommer börja sjunka efter ett tag om man struntar i att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts