the_yakuza_man91 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tjena.. börjar bli lite orolig att mitt ps2 pajjar nu.. Umm.. Komemr CD-ON o ringa på dörren när dom ska lämnta spelet till en eller komemr dom att sätta det i brevlådan?? För att om dom sätter det i brevlådan så e jag mycket orolig att någon kommer o Shoffar(Snor, Tar) det... hmm börjar bli orolig för allt nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Om du bokade det på CDON så får du det i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tjena.. börjar bli lite orolig att mitt ps2 pajjar nu.. Umm.. Komemr CD-ON o ringa på dörren när dom ska lämnta spelet till en eller komemr dom att sätta det i brevlådan?? För att om dom sätter det i brevlådan så e jag mycket orolig att någon kommer o Shoffar(Snor, Tar) det... hmm börjar bli orolig för allt nu.. don lämnar det i postlådan ja tror nog inte nån kommer ta det har gjort det flera gånger. Du kan ju alltid sätta ett lås på brevlådan haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Om du bor i en villa så får du det i brevlådan om du bor i lägenhet så får du hämta ut det på posten. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Man får ett brev i post lådan där det står att det har kommit! då kan du dra till posten och hämta det! Redigerad 27 oktober, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Man får ett brev i post lådan där det står att det har kommit! då kan du dra till posten och hämta det! Blir det så?? vissa säger att man kommer få det i brevlådan.. Hmmm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Blir det så?? vissa säger att man kommer få det i brevlådan.. Hmmm!! tex om du beställer kläder eller vad som hälst så får man göra det.. då betalar man med postförskott eller faktura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför är det dyrare att beställa hem spelet? Liksom lika mycket jobb för brevbäraren att lämna en lapp eller ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men hur blir det med betalningen då??.. kommer man att betala på posten..?? eller får man en liten check hem som man ska skriva på?? har aldrig beställt saker för har inte varit så lat av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför är det dyrare att beställa hem spelet? Liksom lika mycket jobb för brevbäraren att lämna en lapp eller ett spel. säger bara frackt.. (hoppas du förstår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ska ringa till CDON o höra hur det blir med det.. skriver in det här sen så alla som har bokat på CDON håll koll på denna Topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Är det så viktigt för dig? de kvittar mig hur de kommer, de får gärna komma med brandbilen! Bara ja får spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Det speler ingen roll om du bor i lägenhet, eller i villa. Om paketet är under ett visst mått, och väger under ett viss vikt, så lämnas det i brevlådan, postlådan, postfaket eller whatever. När det gäller ett spel som GTA så KOMMER det levereras hem. Dock kan det vara så illa, på äldre dörrar, att brevlådan är för liten, då får man ett postavi som man lämnar på sitt utlämningsställe. Fast det har hänt mig att brevbäraren lämnat paketet utanför dörren till min lägenhet. Det är iofs lite riskabelt, men hellre det än att springa ner på stan. Så med andra ord - om du bara beställt ett spel, så kommer det komma hem till dig. Om du besällt flera spel, eller köpt till en tröja så får du knalla ner på stan, eller kika utanför dörren och se om det ligger där. Om brevbäraren lagt spelet utanför, och att det då blivit stulet, så får du göra en anmälning. Men det bästa man kan göra är att lyssna efter posten, och direkt kolla om någonting ligger utanför. Såhär funkar det i Katrineholm - en lite mindre stad. Jag ska tillägga att jag aldrig blivit bestulen på någonting jag beställt. Och då har jag ända fått säkert 1000 mindre paket hemskickade. Lycka till Redigerad 27 oktober, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag förbokade Vice City på CDON (via gtasajten) och fick mitt spel i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag förbokade Vice City på CDON (via gtasajten) och fick mitt spel i brevlådan. På releasedagen? Det är ju mest det folk går och gruvar sig över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag säger precis som LuNk4n. Antingen kommer det en avi som du ska gå till posten och hämta spelet, eller så kommer det ner i brevlådan. Brevbäraren knackar nog inte på din dörr och lämnar spelet, det är nog i vissa andra fall. Det kommer i brevlådan, eller så kommer en avi som säger att du ska hämta ut det på närmaste postkontor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ahaa.. det är så det ligger till.. hmm.. jasså så bra.. men på min Orderstatus.. (på CDON) så står det att det är klart för leverans.. .. kommer man få det en dag innan?? bara undra..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Så står det på min med.. Klar för leverans Nej, jag tror man får det på fredagen. FREDAGEN. RELEASEDAGEN. Kan ju komma imorgon också, men det blir nog fredagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts