edin Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Är det någon mer än jag som har beställt SA från spelbutiken.se. Undrar bara om man får spelet i tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) never mind........ Redigerad 27 oktober, 2004 av Lucif3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edin Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Låter oroveckande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag bokade i fredags, mailade dom och sa att jag kommer att ha det på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edin Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Låter mycke bättre, har just mailat spelbutiken... så vi får väll se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Strulade inte dom med Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 fabian: Ja var det inte så ? har för mig att det var ett djävla strul där. Fast jag har mitt ex säkrat hos eb, ligger inne på lagret ovanpå min PStwo som släpps på nattöppet med ! Weee hem o spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Strulade inte dom med Vice City? sluta....jag vill inte få mardrömmar heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Strulade inte dom med Vice City? Joo. Men Vice_Nasty sa att dom hade bokat in extra många denna gång + att dom lovade att jag ska ha det på fredag senast, så jag känner mig lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 BEKRÄFTADE UPPGIFTER FRÅN SPELBUTIKEN: Tidigare idag så ringde jag dom och de har spelet hemma. De kommer skicka det imorgon Torsdag så att alla får det på Fredag! Så alla som har beställt från Spelbutiken kan vara lungna och sitta och vänta!!! God bless you spelbutiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tänkte faktist boka SA på spelbutiken men kom på att dom hade strulat med VC (som jag skrev lite högre upp) så tog det säkra före det osäkra och bokade det på webhallen, som har sagt att jag ska få det senast på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
l)@nn3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 sj bokade ja på tradition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har bokat på spelbutiken betalar man på posten då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jaa har också beställt från spelbutiken.se. längtar som f*n. kommer alla som har beställt SA där ifrån att få det på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har bokat på spelbutiken betalar man på posten då eller? ja..eller på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 bokar o köper ALLTID mina spel från webhallen, de är alltid mycket snabba leveranser och bra priser, har aldrig blivit besviken där... hehe, liiite reklamaktigt det där låter, men detdet kommer från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Tjenna jag har också Bestält mitt från Spelbutiken med 6 andra kompisar så vi ska hämta ut 7st ex av detta spelet imorgon :'( nästan så man börjar gråta. Ps. är ny här så mobba inte sönder mig nu Redigerad 28 oktober, 2004 av deamon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 jag har bokat på cdon får det nog i bervlådan på fredag vid 11 tiden nångång tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edin Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ringde just spelbutiken, dom sa att alla som beställt före den 24-25 september kommer att få det imorgon. Tur att jag beställde mitt ex 31 Augusti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Har bokat mitt på tvspeloteket, tror jag det va iaf..hänger på att mitt minneskort kommer idag...eller imorrn..- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts