samool Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Yup nu gäller det, ska försöka att inte sätta min fot på forumet förutom offtopic-forumet när GTA:SA släpps på PS2, jag måste/vill vänta till det släpps till PC vilket kommer att ta tid =(. Men men, får väl försöka hålla i mig. Det kommer att bli svårt, är det någon mer än jag som ska vänta tills det släpps på PC och därmed inte besöka San Andreas forumet. Anledningen är förstås att jag inte vill veta någonting om spelet. Det var misstaget jag gjorde när VC kom..så ingenting "kändes" nytt när jag började spela det =/. Man får väl varva VC igen då =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tro mig, i denna röra kommer du inte hitta något som angår spelet... Aja, lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 i feel sorry for u, skulle köppt ett ps för länge sen om jag vart du!...YEEHAAAW POJKAR, 2 dagar kvaaar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Däremot tycker jag att de e synd om Samool.. om jag hade varit i hans strumpor skulle jag lätt köpt ett ps2.. !! aja.. lycka till..!! Skulle inte jag. Skulle skaffa ett litet fins dataprogram istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag måste vänta tills det kommer till xbox. fast det kommer väll samtidigt till boxen som till pc'n ? jag kommer nog titta in hit även om jag inte vill. jag kommer att känna mig tvingad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag ska också hålla mig borta från SA-forumet tills PC-versionen kommer ut så jag vet så lite som möjligt om spelet när jag får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jo jag hade också tänkt att hålla mig härifrån tills det kommer till PC! [det är ju på PC man ska lira ju!] men det kommer att bli svårt att hålla sig asså! det är ju nå robust länge tills det kommer till datan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 MM 2 dagar kvar Fick nästan inte tag i ett ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 HEHE, jag ska skicka PM med spoilers till alla PC- diggare. Låter kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag köpte PS2 enbart för att jag listade ut att release datumet gällde bara playstation2 och inte till PC! Så jag var tvungen o köpa ps2 samt förboka GTA san andreas. På elgiganten kostar ett nytt ps2 1300 någonting plus ett minneskort för 250 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag köpte PS2 enbart för att jag listade ut att release datumet gällde bara playstation2 och inte till PC! Så jag var tvungen o köpa ps2 samt förboka GTA san andreas. På elgiganten kostar ett nytt ps2 1300 någonting plus ett minneskort för 250 spänn kanske något att tänka på..det är inte så fasligt ändå =/ Men jag vet inte, jag gillar pc-känslan på något sätt.. Jag väntar nog och köper en ipod-mini för pengarna istället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts