soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 De ringde hem till mig alldeles nyss, och sa om att ja skulle hämta mitt exemplar på fredag. Då sa ja självklart, så ja behöver inte vara orolig längre, det var fan gött, mitt exemplar sparas tills ja kommer. Ja bokade den 18 oktober. Ni andra hoppas ni får spelet ,ni kommer väl ihåg det lulle sa, och det hade han rätt i.l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 om de inte ringer då då kanske det är ingen fara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 om de inte ringer då då kanske det är ingen fara jo det e kanske är fara, om du går dit ,så säger de t ex att alla spel är bokade för att de bokade före dig. då har du inte nått att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 kan inte nån istället starta en tråd där de som har fått telefonssamtal skriver där än att det ploppar upp 1000 trådar om samma ämne?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 De ringde hem till mig alldeles nyss, och sa om att ja skulle hämta mitt exemplar på fredag. Då sa ja självklart, så ja behöver inte vara orolig längre, det var fan gött, mitt exemplar sparas tills ja kommer. Ja bokade den 18 oktober. Ni andra hoppas ni får spelet ,ni kommer väl ihåg det lulle sa, och det hade han rätt i.l Det är ju bara vänta och se. P.S Hemskt onödig topic, finns typ hur många som hällst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag ringde till sundsvall's EB o dom sa att om jag har förhandsbokat så kommer jag få det, för dom hadde skaffat in exakt så många spel som folket hadde bokat Deå vart ja fett gla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fan vad gött för dig din jävel ! Om dom inte ringer till mig så ska jag doppa huvudet i toalettstolen !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har man förhandsbokat så är man väl garanterad ett exemplar? det står på mitt kvitto att spelet reserveras i 48 timmar så då känns det ganska sjävlklart att det finns en kopia tll mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nasso: Det är inte så självklart. Det är JÄTTEDÅLIGT med spel som kommer som "första vågen", tyvärr... Först till kvarn typ var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 neeeh fan åsså!!!då e det juh inte snyggt i hyllan:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nasso: Det är inte så självklart. Det är JÄTTEDÅLIGT med spel som kommer som "första vågen", tyvärr... Först till kvarn typ var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'( De som har förhandsbokat Bör få sina exemplar före alla andra, så tycker jag det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mm ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'( Och? Får du inte spela för dina föräldrar då eller? Den där rutan bevisar ju bara att man är en äkta man om man pallar att lira det. Fasen alltså, imorgon kommer bli en lång dag... bara att kämpa på. På fredag gäller det. http://67.18.37.14/19/132/emo/disappointed.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Min bror ringde Ginza idag och dom försäkrade att vi får det i brevlådan på Fredag. Fan vad gött. Det blir till att hälla upp chips i skålar och en iskall cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 De ringde till mig me och sa att jag måste hämta det på fredan annars ger de det till nåt annan och jag får det vid nästa import så då hade jag väl tur eftersom jag beställde relativt sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Dom komma ju inte ringa.. Dom sa bara till mig när jag var där att jag nog inte skulle få den på fredag utan på måndag eller tisdag när nästa leverans kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nasso: Det är inte så självklart. Det är JÄTTEDÅLIGT med spel som kommer som "första vågen", tyvärr... Först till kvarn typ var inne på Eb idag och tafsade på ett exemplar av spelet. USCH vad fult fodral för det är en stor sån svart ruta över hela skiten där det står hur FARLIGT spelet är.. :'( Jag tror att den där "stora svarta rutan" bara är ett klistermärke, har för meig att det va så på VC iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts