Korven Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har sett att man kan ha massa grejer som väder och skit på samurize men jag vet ej hur man gör så jag behöve lite hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) om du har msn kan jag hjälpa dig. Tryck på msn knappen under min post. Redigerad 27 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Finns flera scripter för olika alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 om du har msn kan jag hjälpa dig. Tryck på msn knappen under min post. laggt till dig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men är det svårt att gå in på samurize.com och sedan kolla tutorials/guides eller? finns flera genomgående guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts