Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) F*n vad coolt det att man kan gå och spraya folk i ansiktet med spray Redigerad 27 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 aha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har läst att man spraya över alla andras graffiti är ett nödvändigt måste för att få 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 i en film så går han och tagar över The Ballas graffiti med grönt då blir det territoriumet (Stavning) OGFS territorium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har läst att man spraya över alla andras graffiti är ett nödvändigt måste för att få 100 % Det kommer att ersätta "hidden packages". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tror jag läste någonstans att det skulle ersätta hidden package, men är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja, det stämmer. Man ska kunna spraya sin "tag" på hundra olika ställen runt om i San Andreas, och denna funktion kommer ersätta Hidden Packages-jakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) om de tär så lir det typ om man sprayar på tio olika tags så får man typ ett vapen till sin hideout??? eller respect såg på gamespot att om man rånar affärer så får man Respect Redigerad 27 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) dom e inte hidden packages de e nog hästskor som e de dom där tagsen man sprejar över de e nått man gör i nått slags uppdrag Redigerad 27 oktober, 2004 av TheGooch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 då blir det ett långt uppdrag wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Roligt skriva samma sak två gånger i olika trådar,TheGooch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja jag vet men ingeb lyssnar hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 rätt coolt ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dame Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vem bryr sej o spraya ja bryr mig om att flyga o sånt och köra il,uppdrag lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 till Dame: Synd att du inte gör det.. Spraya har ju med hiphopen att göra.. Eller hur man nu ska förklara.. Att spraya folk i ansiktet är väl roligt? Tycker jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag bryr mig om att spraya för jag ska klara det till 100% helt utan fusk har gjort det med alla andra spel i serien :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dame Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Neee ja tycker inte om det kanske älskar flyg o flyga och bilar mopeder cycklar men loL?? bara för due sån hiphopare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men då förstår du ju inte vad San Andreas är. Det är ju svarta gäng som krigar och klottrar.. Säg till om jag har fel..Det handlar ju inte bara om det..Men ja. Nej, jag är faktiskt ingen hiphopare.. Tyck inte det då. Men du lär väl få klottra någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ex i uppdragn för på gamespot finns de upprag när man ska taga över ett annat gängs tag man ska taga på tre olika ställen (vilka man vill) sen ska man sticka därifrån med sweet eller ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Precis Kommer bli så jäkla ballt. Woho! Jag visste inte att man kunde hoppa över murar..Rätt ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts