ever Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hej, jag avbeställde mitt spel från CDON för någon dag sedan. Fick ett mail idag: "Hej, Din beställning är på väg till dig. Vänligen återkom ifall du vill att vi skickar ett returkuvert. Med vänliga hälsningar Cissi Kundtjänst CDON.COM Vänligen bibehåll tidigare mailväxling i ärendet. " Detta skulle man kunna tolka som om att dem skickar spelet idag(onsdag) Ha de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför avbeställde du från CDon.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför avbeställde du från CDon.com? Orkade inte gå och tänka "kommer det på fredag eller kommer posten klanta till de". Så jag avbeställde och bokade i en affär, dyrare men säkert. Får jag spelet av cdon på fredag så är det bara o avboka de andra, så de e lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 CDON kommer att skicka ut spelen idag men dom kommer inte fram föresn på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) jag har inte fått nåt mailm och jag har bokat från cdon.com också står det på min orderstatus klar för leverans Redigerad 27 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Okej, så kan man ju göra. Jag väntar tills på fredag, då förhoppningsvis det kommer från Cdon.com Ni andra har som jag, att det står Klar för leverans.. Väntan är snart över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 längtar så mycket tills det står levererad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Asså alla ni som ororar er om det kommer att komma på fredag eller inte så vet jag att det kommer att komma på fredag d skickar ut det i dag o så får vi d på fedag (Min mamma jobbar på cdon.com) bara så ni inte behöver oroa er i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 till Sonic: Men dåså, jag oroar mig inte längre i alla fall. Schysst att ha en morsa som jobbar på Cdon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jojo man får jo frakt fritt med Grand Theft Auto San Andreas Klar för leverans 1 579 kr 579 kr Frakt: 0 kr Totalsumma: 579 kr Tillbaka Till Kundservice & Info hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hehe, lyckost. Men jag har en snäll mamma som betalar spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts