AgamemnoN Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Läste nåt sånt här igår och blev lite rädd då, så jag mailade affären där jag bokat, gillade hans svar: "Hej Det är lugnt dom räcker." Nu känner iaf jag mig trygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Läste nåt sånt här igår och blev lite rädd då, så jag mailade affären där jag bokat, gillade hans svar: "Hej Det är lugnt dom räcker." Nu känner iaf jag mig trygg vilken affär ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja förboka mitt ex den andra juni på tradition.. ska man va orolig?? alla säger olika men ajja för eller senare så får man ju d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 sverige får 7500 spel till ebgames/traditions butiker, de har fått fler än 7500 bokningar har man bytt in spel i deras kampanj prioriteras man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Men ni menar allså, att om man har bokat på tradition/eb games så har dom ett exemplar åt en? såa tt alla som ahr bokat får varsitt..? fan va goett! men lame pine, ja tror dig inte Redigerad 27 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 bra att man har bokat det på tradition då och lämnat in 2 spel, då borde man få det, åker in ganska tidigt så det ska nog inte vara några problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dame Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men Btw Spelet finns ju i andra äfaräer ju lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 dom kunde väl ha tagit bort det där inbytar-kampanjen när smärtgränsen nåddes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) ååh har också bytt in 2 spel gjorde det i måndags, och om inte jag får det på fredag så: :'( Redigerad 27 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 esekiel skrev: "har fått ett mail av tradition där det står "Hej! Vi har precis fått veta att alla San Andreas i hela norden är bokade och att det inte kommer nya förrän på onsdag nästa vecka. Våra butiker kommer bara få så många som det finns bokningar, men det kan ändå vara en god idé att vara i butiken så tidigt som möjligt på fredag." låter inte bra" efter ja läste det som esekiel skrev skickade jag ett brev till tradition där jag frågade om jag skulle få mitt sa i tid eller om jag måste vänta. dom svarade på mitt brev och skrev: "Hej! Vi kommer att få precis så många att endast de som har förhandsbokat kommer att få spelet i tid. Så det ska inte vara några problem. Mvh Johan Tradition" ni som bokat på tradition behöver inte oroa er att ni inte kommer få spelet i tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) jag va nere på EB games nyss (i linköping) och jag frågade killen som stod i kassan, han sa att dom inte visste än om alla skulle få sitt ex (av de som boakt då), men han sa att han trodde att jag skulle få mitt om ja kommer på nattöppet.. edit: jag frågade också om det var först till kvarn för de som bokat som gällde, och han sa aa Redigerad 27 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det här börjar bli riktigt sjukt! Var det inte bättre att Tradition satte oxå en datumgräns den 22 okt på inbyteskampanjen så alla kunder som har tagit del av kampanjen att få sitt ex?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har fått goda nyheter från tradition, de säger att ja måste hämta mitt exemplar på fredag, annars säljs den. Men det e klart vem vill missa årets tungviktare. Så svarade ja självklart. Så de kommer spara spelet till mig tills ja kommer på fredag, ja behöver inte oroa mig om ja går till de kl, 13 00 för att en är redan sparad till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har fått goda nyheter från tradition, de säger att ja måste hämta mitt exemplar på fredag, annars säljs den. Men det e klart vem vill missa årets tungviktare. Så svarade ja självklart. Så de kommer spara spelet till mig tills ja kommer på fredag, ja behöver inte oroa mig om ja går till de kl, 13 00 för att en är redan sparad till mig. Du är riktigt stolt över det va eftersom du har skrivit det 3 gånger och startat en topic om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har fått goda nyheter från tradition, de säger att ja måste hämta mitt exemplar på fredag, annars säljs den. Men det e klart vem vill missa årets tungviktare. Så svarade ja självklart. Så de kommer spara spelet till mig tills ja kommer på fredag, ja behöver inte oroa mig om ja går till de kl, 13 00 för att en är redan sparad till mig. hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Du är riktigt stolt över det va eftersom du har skrivit det 3 gånger och startat en topic om det.. ja är riktigt stolt, för att ni kommer att supa på helgen medan ja lirar GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har inte bokat det och kommer nog inte göra det.det kommer nog finnas några ex kvar av spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja är riktigt stolt, för att ni kommer att supa på helgen medan ja lirar GTA. Kommer att göra både och. So your point is??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hur gjorde du? ja bokade spelet, den 18 oktober. Ja trodde ja skulle få mitt spel på den andra leveransen. men som tur fick ja på den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja bokade spelet, den 18 oktober. Ja trodde ja skulle få mitt spel på den andra leveransen. men som tur fick ja på den första. eftersom jag var där 18okt också så borde de gälla för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts