Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) har fått ett mail av tradition där det står "Hej! Vi har precis fått veta att alla San Andreas i hela norden är bokade och att det inte kommer nya förrän på onsdag nästa vecka. Våra butiker kommer bara få så många som det finns bokningar, men det kan ändå vara en god idé att vara i butiken så tidigt som möjligt på fredag." låter inte bra :'( Redigerad 27 oktober, 2004 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har fått ett mail av tradition där det står "Hej! Vi har precis fått veta att alla San Andreas i hela norden är bokade och att det inte kommer nya förrän på onsdag nästa vecka. Våra butiker kommer bara få så många som det finns bokningar, men det kan ändå vara en god idé att vara i butiken så tidigt som möjligt på fredag." låter inte bra :'( Edit: 17st har läst men skriv nått då för i h*vette ta det lungt ringer dom nu ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ta det lungt ringer dom nu ju bra man blir ju orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 bra man blir ju orolig hehe ta det lilla lugna min vän jag e seg sitter på jobbet =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe ta det lilla lugna min vän jag e seg sitter på jobbet =P hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ingen som svarar försöker senare igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 haha ja har redan bokat det för 30:- på tradition så ja kan vara lugn hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 haha ja har redan bokat det för 30:- på tradition så ja kan vara lugn hehe. har också bokat med jag vill veta om det gäller alla Tradition eller bara en enskild butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har också bokat med jag vill veta om det gäller alla Tradition eller bara en enskild butik jag har också bokat och redan betalat mina 99 kr, men blev orolig när jag fick detta mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har också bokat och redan betalat mina 99 kr, men blev orolig när jag fick detta mail har inte fått ett mejl från dom vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har också bokat med jag vill veta om det gäller alla Tradition eller bara en enskild butik alla tradition i hela norden var det väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 alla tradition i hela norden var det väll jo men som sagt stämmer detta så borde jag också fått ett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) har inte fått ett mejl från dom vart bor du? jag hade mailat dom innan om några andra saker och så frågade jag om dom kunde lova att jag skulle få ett spel så fick jag de där mailet i retur =( Edit: jag bor i sthlm Redigerad 27 oktober, 2004 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag hade mailat dom innan om några andra saker och så frågade jag om dom kunde lova att jag skulle få ett spel så fick jag de där mailet i retur =( ok då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ok då vet jag får hoppas att man får ett annars får ja väll åka runt halva sthlm med morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vad mycket snack det är om att San andreas inte kommer i tid, ni som har förbokat det har väl betalat, då lär man väl få det i tid elelr+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) vi snackar INTE om att de kommer i tid, däremot snackar vi om att de är risk att man inte får de på fredag Redigerad 27 oktober, 2004 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men det finns andra butiker än Tradition... Siba, onoff, mfl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vi snackar INTE om att de kommer i tid, däremot snackar vi om att de är risk att man inte får de på fredag Vad är skillnaden? dessutom så menar jag att det har skrivits minst 15 topicar endast om att SA inte kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men det finns andra butiker än Tradition... Siba, onoff, mfl. NÄHÄ? ja men jag och flera har bokat på traditon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts