skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tror ni man får mer respekt om man har en blond tjej med blåa ögon och stora... ...Ja ni vet... och... Nää, men ärligt talat så tycker jag detta bara är ett plus i spelet Är det läskigt att säga bröst, pattar, meloner, balonger, tuttar, babylons, kvinnliga behag, begåvningar, bomber, byst, duvor, hylla, bullar, kuddar, kulor, lungor, lökar, rattar, strutar, tissar, brö'n, GunBoats, kolosser, gazongas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Är det läskigt att säga bröst, pattar, meloner, balonger, tuttar, babylons, kvinnliga behag, begåvningar, bomber, byst, duvor, hylla, bullar, kuddar, kulor, lungor, lökar, rattar, strutar, tissar, brö'n, GunBoats, kolosser, gazongas? Nää jag tänkte bara på att det finns barn här... och vad är föresten "gazongas"? Redigerad 27 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Vad fan snackar du om Det stog på länken lite längre upp att man kan ha Jetpack.. http://gtadomain.gtagaming.com/saweapons.html Redigerad 27 oktober, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nää jag tänkte bara på att det finns barn här... och vad är föresten "gazongas"? Men gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) hehe, ser verkligen fram emot detta spelet... Redigerad 27 oktober, 2004 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Flickvän i gta låter mer som ett billigt alternativ till GTA-horona, skämt åsido hehe, får väl se hur det funkar. Men helt klart ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Eller förfölja henne... se om hon är med andra killar då slicar man henne i små små fina bitar... eller honom . .....eller båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Eller förfölja henne... se om hon är med andra killar... eller honom . Det lätt som en bra ide LoL min fantasi tar aldrig slut. Allså grejerna jag ska göra när SA kommer utt tar aldrig slut. varför ska man slica henne i små små fina bitar. När man kan ta en motorsåg och slica henne i lite trubbigare bitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det lätt som en bra ide LoL min fantasi tar aldrig slut. Allså grejerna jag ska göra när SA kommer utt tar aldrig slut. varför ska man slica henne i små små fina bitar. När man kan ta en motorsåg och slica henne i lite trubbigare bitar eller den lila dildon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 eller den lila dildon... men hon lär väll inte lida så mycket då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men hon lär väll inte lida så mycket då det påminner om en fräckis jag lärde mig i morse... känsliga personer ombes sluta läsa HÄR. -Vad är för likhet mellan en blondin och en hårfön? - Vet inte... - Båda skriker om man sätter på dom torra! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Fasen, tänk om man kan få kids! Det vore ju något... Mjo fast tyvär så är det nog omöjligt. Synd annars kunde man starta en riktigt "familj" med sina 3-åriga thugs och småbandidos med varsin ak-5 i sina händer ! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 tycker hon påminner om bruden som cayne eller va fan han heter har sex med, hon som är mamma till den ungen som han gillar som han offrar livet för sen i slutet...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts