Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 min flickvann ska vara lite (om susanne blindar) lättkladd hoppas man kan bestämma vad dom ska ha på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ska skaffa en tjej ge henne lite blommor sen när det blir kväll tar jag hem henne till mitt lyx hus. Jag tar upp en sågtandad kniv och skär up henne muahahaha Det hände väl så i American psycho, du blev ju lätt påverkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Det hände väl så i American psycho, du blev ju lätt påverkad Mm jag tog det från boken Faktum är att i boken använder han en sågtandad kniv i nästan alla mord. Och bara en gång i filmen. Jag ska bli precis som Patrick Bateman när jag blir stor Skoja Redigerad 27 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 aaa böcker är alltid bättre än film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Kool, GTA-realism + flickvän måste ju bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) aaa böcker är alltid bättre än film absolut sant. Visserligen har jag sett filmen ca 50 gånger men boken är ändå bättre. Jag har läst den fem gånger. Den är så extremt BRA jag kan inte sluta tänka på den. Boken är surrealistisk extremt våldsam och precis den sjuka humor som jag gillar. Läste även at det var nån tysk seriemördare som sovde med ett exemplar av boken under sin kudde. Redigerad 27 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har fått reda på alla gifts man kan ge henne Gifts Dildo 1 Dildo 2 Vibrator 1 Vibrator 2 Flowers Cane Ah, visst... Det ska vi tro på eller? Kan jag få källan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ^ Borde gå l l Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ah, visst... Det ska vi tro på eller? Kan jag få källan ? här och varför skulle man ljuga för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) ^ Borde gå l l Diezl Jo haha fan vad grymt. Ny ide jag ska först gifta mig sen döda henne EDIT: Tänk om det går att gifta sig. Fan vad grymt att riktigt gå in i sins fru liv riktigt länge och sen när man behöver avreagera sig. Då tar man bara det vassaste man hittar och hugger Redigerad 27 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jetpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fasen, tänk om man kan få kids! Det vore ju något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jetpack Vad fan snackar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hehe, The Sims-varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fasen, tänk om man kan få kids! Det vore ju något... Mjo fast tyvär så är det nog omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vad fan snackar du om han försöker säja att man kan ha jetpack i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hehe, The Sims-varning. Tänkte precis säga det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Notera att det är ett hjärta på kartan. Allså kan man se vars flickvänen bor på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Tror ni man får mer respekt om man har en blond tjej med blåa ögon och stora... ...Ja ni vet... och... Nää, men ärligt talat så tycker jag detta bara är ett plus i spelet Redigerad 27 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Notera att det är ett hjärta på kartan. Allså kan man se vars flickvänen bor på kartan. Eller förfölja henne... se om hon är med andra killar då slicar man henne i små små fina bitar... eller honom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts