Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/img_2429561.html Flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Redan bekräftat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Förmodligen kan man fixa en flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Grymmt! (men min brud får inte se ut så där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vilken jävla ghetto råtta xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Trodde det var en kille först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Trodde det var en kille först. Det kanke CJ också tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Trodde det var en kille först. ja med hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ruskigt coolt att man kan ge blommor o allt det där...undra om man kan ge exakt vad men vill...typ en handgranat eller något Men hoppas man kan få en annan tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Grymmt1 flickavän, skitball ju, ska man träffa henne lite då och då eller? var kan man läsa mer om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det är nog så att ju mer respekt, bättre kläder o snyggare kropp man har, desto snyggare tjej kan man få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 coolt.. Då måste man nog ha en riktigt fin bil också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 läste i IGN's recensionav SA att man hade en flickvän ute på vichan... det stod nått namn också men jag minns inte vad, så räkna inte med att man kan få vilken brud som helst även o det vore fräsigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men vad i...! Ge bort blommor? Nu måste även jag hålla med om att detta är för mycket 'the Sims'. Nä... Detta var störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men vad i...! Ge bort blommor? Nu måste även jag hålla med om att detta är för mycket 'the Sims'. Nä... Detta var störande. kan hålla med lite om det faktist. men jag tror det kommer vara grymmt ändå... kul och först ge blommor sen skjuta sönder henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har fått reda på alla gifts man kan ge henne Gifts Dildo 1 Dildo 2 Vibrator 1 Vibrator 2 Flowers Cane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Haha! min brud får inte räkna med blommor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 haha !! då slipper man ju haka upp en brud på gatan för att få 150 i liv !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 moget att ha med 4 olika gummik*kar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ska skaffa en tjej ge henne lite blommor sen när det blir kväll tar jag hem henne till mitt lyx hus. Jag tar upp en sågtandad kniv och skär up henne muahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts