Tedfallkv Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Har ett litet problem så här blir det när jag kommer in på menyn på chaser, men när jag testade det på min andra dator blev det snyggt som det skulle vara.. (Testade med samma grafikkort på den datan) vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 MX4000, är det en ny modell? Jag antar att du menar en MX400... Iaf, har du kollat ifall det finns nyare drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej nej det heter MX 4000 http://se.asus.com/products/vga/v9400ge/overview.htm Jag har installerat de senaste drivrutinerna. men det funkar bara på den ena datorn som är äldre dessutom. Kan det bero på att jag har AMD på den nya? Och jag har Intel Celeron på den gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Är det inte intregerat grafikkort i celeron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Är det inte intregerat grafikkort i celeron? tror inte det spelar roll. Men har du senaste drivrutinerna till kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Är det inte intregerat grafikkort i celeron? Eh grafikkort integrerat i en processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tror inte det spelar roll. Men har du senaste drivrutinerna till kortet? Jajamensan det har jag.. På både datorerna jag testade grafikkortet på. Det funkade prima på Celeron Datorn. och på AMD datorn så flimrar det.. och det står att grafikkortet stödjer Intel & AMDs processorer utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts