Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Vad ska man göra i 2 hela dagar till?? Redigerad 26 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 tre ? Släpps ju torsdag natt.. inte så farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) I ditt fall skulle jag nog rekomendera att stänga av datorn så vi kan bli skonade från dessa fruktansvärt onödiga topics.. Redigerad 26 oktober, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vad ska man göra i 2 hela dagar till?? Vad gjorde du idag? Gör samma sak Eller ännu bättre: Gör vad du gör då du inte väntar på ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vad jag har gjort idag ? har sovit till 18.00 sen steg jag upp och tittade tv somnade igen till 20.00 steg upp spelade spel tittade tv tills nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 du kan ju alltid värma upp genom att spela något av de andra spelen i GTA serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag tänker på annat och gör annat för tillfället jobbet är rätt så intressant för en gångs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag som har förbokat på webhallen hoppas då på att kanske få spelet redan i morgon då webhallen har en vana att vara väldigt tidiga av sig... fick tex mitt Zelda WW en dag innan igentlig relese i sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 VI KOMMER JU INTE FÅ DET FÖRRÄN EFTER LUNCH POSTEN LEVERERAR JU INTE PAKET FÖRRÄN EFTER LUNCH ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vad ska man göra i 2 hela dagar till?? Ett hett tips, hänga på forumet! annars så kan man ju alltid gå amerikanska gta-sidor om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ett hett tips, hänga på forumet! annars så kan man ju alltid gå amerikanska gta-sidor om man vill nej då får man veta för mycket vill ju upptäcka lite själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts