Jacker Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag bor i Hässleberg, Hallsberg, Örebro Län, Närke, Svealand, Sverige, Skandinavien, Norden, Europa, Norra halvklotet, Jorden, Solsystemet, Vintergatan, Universum och jag tror denna topic har spårat ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag bor i stockholm(inte i innerstan)ere nån här som bor i hägersten? Jag bor i Hägersten, i Hamnen... var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag bor i Hägersten, i Hamnen... var bor du? Jag bor i aspudden, typ alla mina polare bor i hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Inte för att jag tror att nån bryr sig men jag bor i Huddinge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag bor i aspudden, typ alla mina polare bor i hamnen Oh, coolt. Om du har MSN, så adda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Flen Flen tha motherfucking biggest city in tha world.. almost.. typ 11.000 invånare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mä grabbar! Frys inte ut stackars Kalixbon nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 bor i sveriges minsta kommun.... bjurholm asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ni som bor i Luleå, vilken stadsdel? Björx!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
godismagge Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag bor i Kiruna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Linköping...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Gävle här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Linköping...... same here (haha same ang. kiruna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Nån som bor i Hallsberg? Och denna topic har spårat ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag bor i Kiruna, och jag har beställt från Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Losblancos Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Överkalix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Götet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edin Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 LULEÅ tuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 den lilla men trevliga stade SUNDSVALL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 GBG, Bishop Yard, born and raised, baby! Now, I's kickin' it up in tha Riverfield Hoods. Northside West Coast, niggah, we's got A to tha L to tha muthafuckin' E in the muthafuckin' house constantly, niggah! And you asked 'em niggahs, I's got my dawgs all over tha muthafuckin' West Coast, niggah, Hammer Hill niggahs keep it movin' like lawn mowers over ya'll bitch ass niggahs any day, niggah. Homes, you check my muthafuckin' moves, ya'll won't catch 'em eye rapid up in this biatch. Keep it muthafuckin' real on the Gothenburg streets fo' evva, niggah! Förlåt... Min fantasi liksom flög iväg till nåt plufsigt, rosa moln... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts