Wern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 har klarat 99% o tror att trial by dirt är problemet.....även fast ja klarat den under 2 minuter kommer det inte 3 snubbar på svarta crossar......nån som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har klarat 99% o tror att trial by dirt är problemet.....även fast ja klarat den under 2 minuter kommer det inte 3 snubbar på svarta crossar......nån som vet?? tre gubbar? har du fuskat fram en bil? isånna fall kan man inte få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tre gubbar? har du fuskat fram en bil? isånna fall kan man inte få 100% Ja det är rätt, om man har fuskat en enda gång så kan man inte få 100%, så där kan problemet finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har inte fuskat någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 måste man klara crossracet i stadion på en viss tid eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 måste man klara crossracet i stadion på en viss tid eller? nä det tror jag inte ska behövas... Inget annat som du inte har gjort? det finns hur mycket som helst att göra. Jag pllar dock inte att skriva upp allt, gå in på exempelvis http://www.vicecityunleashed.com för att se alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är rakt skitsnack. Man kan få 100 % trots man fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har klarat 99% o tror att trial by dirt är problemet.....även fast ja klarat den under 2 minuter kommer det inte 3 snubbar på svarta crossar......nån som vet?? Det beror på vilken version av spelet du har, På Double Pack versionen Har jag hört att de har ändrat på just trial by dirt uppdraget, första gången man klarar det så händer inget speciellt, nästa gång så börjar det regna på andra varvet. Om man slår gamla sin tid då så kommer haitisnubbarna på svarta crosscyklar. men jag tror inte att det har med 100% att göra. du får helt enkelt kolla listan igen. Men här föjler en del grejer som kan vara lätta att missa: (jag har PS2 originalversionen) 15 Byggnader ägda (och klarade) 45 poäng på skyttebanan alla Helikopter och RC-uppdrag klarade. Kolla på gamefaqs.com där finns bra listor på hur man klarar 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har för mig att haitierna dyker upp när man klarat racet 3 gånger och slagit sitt tidigare rekord varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts