luddee Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 varför lägger ni ut bilder när hultan sagt att ni inte får göra det!" Desutom har alla bilder du lägger in inget, nothing & NADA med denna topic att göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Spoilervarning kanske? Håller med luddee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vet nån vilket PS2 som inte klarar San Andreas? Själv har jag en 3004 duger den eller vad? Vet inte.. Kolla: http://www.g4techtv.com/flashpop.aspx?video_key=8914 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Joo kollade efter och hade också en 30004! Hoppas att den klarar det! Har inte spelat alls mycket på den.. Lite väl mycket spoilers nu va .. Man ska väl upptäcka lite själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) varför lägger ni ut bilder när hultan sagt att ni inte får göra det!" Desutom har alla bilder du lägger in inget, nothing & NADA med denna topic att göra!! *host* http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18462 *host* [EDIT] Kom fram till att jag hade fel, bilder får postas men bara om det finns varning för spoiler. Redigerad 26 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) *host* http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18462 *host* Mm exakt Redigerad 26 oktober, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vet inte.. Kolla: http://www.g4techtv.com/flashpop.aspx?video_key=8914 Va de är ju bara en rutten video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 LIVE GTA SA HELA DAGEN! På gt4 tv.. Litet klipp från det: http://www.g4techtv.com/flashpop.aspx?video_key=8913 Är det gratis att kolla. Och i såna fall vart gör man det. Hittade ingen länk på deras sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Är det gratis att kolla. Och i såna fall vart gör man det. Hittade ingen länk på deras sida.. Det är inte gratis.. Det är på tv.. Och bara om du har kanalen.. Men det där var ett klipp från imorse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är inte gratis.. Det är på tv.. Och bara om du har kanalen.. Men det där var ett klipp från imorse.. Ah då var det bara bajs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vet nån vilket PS2 som inte klarar San Andreas? Själv har jag en 3004 duger den eller vad? hoppas det, jag har också en 3004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Den heter inte 3004 utan 30004 , jag har också en sådan och dom på EB games sa att det skulle funka utan problem. Det har Sony också sagt. Som sagt PS2 som PS2 det enda som är "felet" med dom "gamla" är ju det att dom har använts mycket mera och kanske behöver en rengörning av linsen vilken man lätt fixar med en rengörnings skiva för 59 svenska riksdaler. Redigerad 27 oktober, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 http://img99.exs.cx/img99/1580/Picture358.jpg så att man kommer alltså inte styra med knapparna nu, utan med den analoga spaken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) så att man kommer alltså inte styra med knapparna nu, utan med den analoga spaken eller? fan va keff, de förstör ju känslan hur man kör motorcykeln eller Redigerad 27 oktober, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tror ni det blir problem med spelet om man har ett ca ett år gammalt ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 sry 2 år gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 min ps2 e typ 4 år gammal men va fan den funkar lika bra idag som dagen jag köpte den så sluta oroa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tänkte bara eftersom andra hafft problem med sitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 de e nog lugnt ska du se vissa folk tar väl kanske inte så bra hand om sina värdesaker eller jag vet de fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 så att man kommer alltså inte styra med knapparna nu, utan med den analoga spaken eller? Hoppas verkligen inte det. Jag styr ALLA spel som går med knapparna. Jag kan inte med spaken den är alldeles för vinglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts