OrdeM Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hur får dom plats med en jekla massa kartor o instruktions boken o allt i en liten flärpjävel i fodralets insida!!?? Jag tycker dom borde skicka en stor ask med fodralet innuti asken med en massa förstorade kartor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 dom sätter bara in sakerna inne i fodralet så får dom plats med dom Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 sitter nån liten kines som får en tallrik ris om dagen och gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hört att manualen skall vara frystorkad, tillsätt endast vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hört att manualen skall vara frystorkad, tillsätt endast vatten. Det tror jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 tror att paketet kommer va lika stor som sims 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Dom viker ihop kartan och gör manualen i lämpig storlek för fodralet.......DA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Annars finns det en ny teknik som kallas "att vika" som jag har hört att dom ska använda. Men denna teknik är fortfarande i teststadiet,, så bli inte förvånad om kartan flyger rakt ur förpackningen när du öppnar den och klyver ditt huvud, Så för säkerhets skull skall du låta en mindre syskon eller en kompis öppna asken så d inte hamnar i skottlinjen. *This has been a public service anouncement* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Annars finns det en ny teknik som kallas "att vika" som jag har hört att dom ska använda. Men denna teknik är fortfarande i teststadiet,, så bli inte förvånad om kartan flyger rakt ur förpackningen när du öppnar den och klyver ditt huvud, Så för säkerhets skull skall du låta en mindre syskon eller en kompis öppna asken så d inte hamnar i skottlinjen. *This has been a public service anouncement* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Annars finns det en ny teknik som kallas "att vika" som jag har hört att dom ska använda. Men denna teknik är fortfarande i teststadiet,, så bli inte förvånad om kartan flyger rakt ur förpackningen när du öppnar den och klyver ditt huvud, Så för säkerhets skull skall du låta en mindre syskon eller en kompis öppna asken så d inte hamnar i skottlinjen. *This has been a public service anouncement* hahahahaha, nej men det är väl inte så trångt i ps2 fodralet btw denna nya Vika-teknik, ska det finnas i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hahahahaha, nej men det är väl inte så trångt i ps2 fodralet btw denna nya Vika-teknik, ska det finnas i SA? nej de e för nytt... det är inte säkert att alla Ps2 klarar av den nya tekniken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nej de e för nytt... det är inte säkert att alla Ps2 klarar av den nya tekniken Nej nej..vänta nu alltså! Du ska inte stoppa in kartan i din konsol utan den runda platta saken som ligger på motsatt sida om kartan och manualen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej nej..vänta nu alltså! Du ska inte stoppa in kartan i din konsol utan den runda platta saken som ligger på motsatt sida om kartan och manualen! Den medföljer inte på grund av platsbrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej nej..vänta nu alltså! Du ska inte stoppa in kartan i din konsol utan den runda platta saken som ligger på motsatt sida om kartan och manualen! jaha! inte undra på att de stog error! your sistem will crash in 10...9...8...7...6...5...4...3...2... em vad som hände sen vet jag inte för då gick proppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jaha! inte undra på att de stog error! your sistem will crash in 10...9...8...7...6...5...4...3...2... em vad som hände sen vet jag inte för då gick proppen We have all been there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ehm, tror inte du behöver oroa dig. Vad mer än Manual, Karta och Spel behöver dom ha i fodralet? Manuset till alla mellansekvenser, T-shirt, örngott och påslakan med GTA motiv och en hög med omärkta sedlar? Tror det löser sig smärtdritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej men jag tänkte om eftersom banan är så jävla stor så vill man ju ha en karta som man ser vilket kvarter man är på o då kommer ju kartan vara ganska fet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nej men jag tänkte om eftersom banan är så jävla stor så vill man ju ha en karta som man ser vilket kvarter man är på o då kommer ju kartan vara ganska fet, eller? Ja, men den går fortfarande att vika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tänk så täcker kartan halva tvrums bordet (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts