Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ett annat sätt är faktiskt o skita i o entra dom trådarna vars topic ser ointressant ut??? presis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jaha. ja står kvar där jag står, ingen förkänar skit, inte äns en spammare (oj va farligt ) o på tal om "polis" så tycker jag du borde kolla dig i spegeln o fråga varför du anser att du har rätt hela tiden? asså! jag blir så arg på dom som snackar ner på nån bara för att nån annan gör de. tex: nån skriver ett inlägg som e lite smådumt. om då den första replyen är: ååå gu va onödig tråd *Reported* så fortsättert atta andra o hacka på han. Men om den första Replyen är: Ja de va en bra fråga... Värt o funderas på... så kommer alla andra o va lika optimistiska till tråden. Sen så sa jag inte att jag tyckte att den här tråden e nödvändig, tvärtom, men man begöver ju för guds skull inte snacka skit om han/henne i femtioelva år efter de. Jag tycker att vi sätter pungt nu o skiter i den här tråden mm de e bra att du inta e som alla(nästan alla) andra.........men till er som säger ja e onödig mm.........ni kan bara sticka upp era ONÖDIGA kommentarer i röööööööööva jag blir då inte ledsen när ni snackar skit.....om de e de ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hur KUL är ett forum med bara vettiga trådar ^^ ? Hur kul är ett forum med en massa medlemmar som inte kan reglerna utan tror att man ska skapa en ny tråd istället för att posta ett svar i en tråd som redan finns? Nej, nu var jag väl sådär logiskt tråkig igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 till Crice: Haha, jag kan stava väldigt bra. Jag har stora problem med dem som inte ens kan stava rätt till PUNKT. Hahaha. Fan vad bra. Dålig humor har jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vad är ett forum utan att folk får skapa trådar ? Sluta överreagera ffs. det är ett forum, med ett forum följer idioter, precis som i vilket samhälle / grupp / klass som helst. Skittrådar ? Må så vara, men utan dåliga trådar skulle det inte finnas några bra. Hur KUL är ett forum med bara vettiga trådar ^^ ? Håller me ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Crice: Hur kul är ett forum med en liten 14åring som tror han är något och försöker förändra hela skiten, fjäska för admins och slänga dåliga rhymes om spam och cowboys ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Crice: Hur kul är ett forum med en liten 14åring som tror han är något och försöker förändra hela skiten, fjäska för admins och slänga dåliga rhymes om spam och cowboys ? Om jag nu fjäskar för admins, hur kommer det sig då att jag får små läskiga PM:s stup i kvarten? Och vadå "förändra hela skiten"? Nu vill ha en förklaring med tanke på att jag försöker förändra detta forum till ett bättre forum för alla (fyfan vad bra det låter ), genom att säga till spammare, och om du läste mitt inlägg på förra sidan kom jag även med ett konkret förslag. Jag tror, eller jag vet, att alla i grund och botten vill ha ett forum där man ska slippa se trettio trådar om samma sak, när man verkligen vill ha svar på något. Om du inte håller med, så har du faktiskt ingenting här att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vem fan är du att säga åt folk att dom inte har något här att göra ? Och sluta få det hela att låta som någon larvig politisk debatt. Det är ett forum där medelåldern är 12-14 år, hur seriöst tror du då att det är ? Du märker ju uppenbarligen själv. Seså lillkillen lägg ner dina planer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts