Jump to content

väntan......

chiligr
 Share

Recommended Posts

xPisc... I feel ya' brother. This forum ain't what it used to be, that's fo' sure. I remember the good ol' days, when I was the spammer, and ev'ryone busted ma' balls. Now I'm just a poor, lonesome cowboy on my own, with my six-shooter in ma' holster, ready to shoot any dang spamma' coming ma' way.

Som vanligt, helt ur spår. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså vad i helvete är det för fel på er?

"väntan....."

"OMFG JAG DÖR OM JAG INTE FÅR SPELA SA"

"holy shit dood jag kan inte prestera bra i skolan utan sa"

"amen azzå hallå liksom aszå vafasaaen!! jag vill ha sa kan inte sova annars juhe :(:PB):P(w00t) :"> :P:):)-_- "

Lägg ner för fan! Vill ni inte bibehålla forumets trivsel? Vill ni låta forumet svämma över av skittrådar med onödigt skitinnehåll?! Vill ni göra det svårare för Hultenius att styra forumet eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt, och angående fighten mot SSL, och Buzz_40's inlägg där:

Okej, nog med skoj nu.

Varför ska man ta en spammares parti? Du kanske förstår att jag tycker det känns lite småtöntigt att rusa in som någon polis och skälla ut honom, så jag väljer en lite "skojigare" ton. Han fattar inte, och jag fortsätter.

Han tycker att han är så jävla smart och försvarar sin ståndpunkt, och förstår knappast ens vad han gjort fel.

Om du vill försvara SSL, så gör det. Jag skulle faktiskt gärna vilja se argument som kan försvara honom, eftersom jag personligen inte kan se några.

Jag kan erkänna att det var onödigt med alla inlägg jag gjorde, och att jag "rycktes med i leken", men för i helvete, SSL spammar ju och det vet både du och jag, Buzz.

Detta forum blir sämre för var dag som går. Jag har ett förslag.

1. Rensa bort alla trådar i hela detta forum (SA-delen).

2. Skapa klistrade trådar, som "bildobservationer" och dyl.

3. Se till så att ingen kan skapa nya trådar.

Detta bidrar till att medlemmar kan tala i dessa speciellt utvalda "sektioner", men samtidigt inte posta tre trådar om samma ämne.

Crice.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nog med skoj nu.

Varför ska man ta en spammares parti? Du kanske förstår att jag tycker det känns lite småtöntigt att rusa in som någon polis och skälla ut honom, så jag väljer en lite "skojigare" ton. Han fattar inte, och jag fortsätter.

Han tycker att han är så jävla smart och försvarar sin stådnpunkt, och förstår knappast ens vad han gjort fel.

Om du vill försvara SSL, så gör det. Jag skulle faktiskt gärna vilja se argument som kan försvara honom, eftersom jag personligen inte kan se några.

Jag kan erkänna att det var onödigt med alla inlägg jag gjorde, och att jag "rycktes med i leken", men för i helvete, SSL spammar ju och det vet både du och jag, Buzz.

Detta bidrar till att medlemmar kan tala i dessa speciellt utvalda "sektioner", men samtidigt inte posta tre trådar om samma ämne.

Crice.

jag tar cricecs parti, om man kunde göra några klistrade trådar (fast me dom som är klistrade nu högst upp ändå) och sen om man vill skapa en ny klistrad om ett ämne som inte finns kan man skicka en förfrågan till hultan..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nog med skoj nu.

Han tycker att han är så jävla smart och försvarar sin stådnpunkt, och förstår knappast ens vad han gjort fel.

Crice.

Väl rutet. Det skriver jag gärna på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt bästa må vara det värsta igentligen.

Men det jag kommer komma ihåg allra mest är alla "skrämsel"-trådar i stil med

*PS2 klarar inte SA

*SA försenat femtielva år

*SA är buggigt och hänger sig hela tiden

*SA kommer bli som The Sims

Aja, nu kanske jag ändrade lite och så. Men jag räknar med att ni förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaha. ja står kvar där jag står, ingen förkänar skit, inte äns en spammare (oj va farligt :P ) o på tal om "polis" så tycker jag du borde kolla dig i spegeln o fråga varför du anser att du har rätt hela tiden?

asså! jag blir så arg på dom som snackar ner på nån bara för att nån annan gör de.

tex:

nån skriver ett inlägg som e lite smådumt.

om då den första replyen är:

ååå gu va onödig tråd *Reported* så fortsättert atta andra o hacka på han.

Men om den första Replyen är:

Ja de va en bra fråga... Värt o funderas på...

så kommer alla andra o va lika optimistiska till tråden.

Sen så sa jag inte att jag tyckte att den här tråden e nödvändig, tvärtom, men man begöver ju för guds skull inte snacka skit om han/henne i femtioelva år efter de.

Jag tycker att vi sätter pungt nu o skiter i den här tråden :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vi sätter pungt nu o skiter i den här tråden :P

Så sant, så sant...

*börjar asgarva (folk som kan stava fattar varför...)*

Näe men, där var jag sådär taskig igen. Måste skärpa mig.

_____

@Rockaway: Jävligt bra idé där! Tycker vi ska framföra detta till Hultenius och se vad han tycker. Orkar inte skapa någon namnlista, men ska framföra det.

Tack alla andra för ert stöd.

*bockar och lämnar scenen...*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nog med skoj nu.

Han tycker att han är så jävla smart och försvarar sin ståndpunkt, och förstår knappast ens vad han gjort fel.

Crice.

Det lät kanon! Det värsta som finns är topics som inte har innehåll nog att utvecklas till en diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är ett forum utan att folk får skapa trådar ?

Sluta överreagera ffs. det är ett forum, med ett forum följer idioter, precis som i vilket samhälle / grupp / klass som helst.

Skittrådar ? Må så vara, men utan dåliga trådar skulle det inte finnas några bra.

Hur KUL är ett forum med bara vettiga trådar ^^ ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor