fisken_91 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Min kompis får GTA: SA imorrn, kl halv nio! Ja kan inte fatta, längtar som f*N!! men vill ändå inte se för mkt hos han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 HAN FÅR DET INTE IMORRON INTE FÖRRÄNS 29:DE OM HAN INTE HAR PIRATKOPIAN OBS:om man nu bokar det från usa så får man det väl typ på lördag så det är också en omöjlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) jo han känner nån som jobbar me leveranser och dom får in det imorrn Redigerad 26 oktober, 2004 av fisken_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jo han känner nån som jobbar me leveranser och dom får in det imorrn Umm--- Kan du be han skicka det till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Är det någon mer än mig som är less på dessa topics om "Min kompis..." osv får/äger/spelar SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Umm--- Kan du be han skicka det till mig.. hur ska han förklara att han öppnat en kartong när han leverar den till butiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Umm--- Kan du be han skicka det till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 HAN FÅR DET INTE IMORRON INTE FÖRRÄNS 29:DE OM HAN INTE HAR PIRATKOPIAN OBS:om man nu bokar det från usa så får man det väl typ på lördag så det är också en omöjlighet Hey Wise guy, Om man beställer från USA så går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hur ska han förklara att han öppnat en kartong när han leverar den till butiken haha, ojj det tänkte jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hey Wise guy, Om man beställer från USA så går det din PS2 version kommer inte klara den amerikanska versionen av San andreas. då måste du nog köpa USA s PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 din PS2 version kommer inte klara den amerikanska versionen av San andreas. då måste du nog köpa USA s PS2. inte om du har ett chippat PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Antagligen kommer spelet heller inte fungera då... För om du köper en importerad PS2:a så kanske den inte fungera på din TV eftersom vi i europa har annan signal: Pal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Antagligen kommer spelet heller inte fungera då... För om du köper en importerad PS2:a så kanske den inte fungera på din TV eftersom vi i europa har annan signal: Pal... Tvn är inget problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 nyare tvappater fixar både pal o ntsc väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Antagligen kommer spelet heller inte fungera då... För om du köper en importerad PS2:a så kanske den inte fungera på din TV eftersom vi i europa har annan signal: Pal... Annars så köper man en RGB kabel som omvandlar ntsc singaler till pal.... Mycket billigare än ny tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fan va härligt och känna såna personer som hger en spelen dagen innan releasen! gö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag tror att alla personer som säger "han kan inte få det, det är omöjligt så länge han inte har piratkopian" är bara avundsjuka för att dom själva måste vänta till det riktiga release-datumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Janne: Själv kunde jag inte bry mig mindre Ni får fan sluta med det här tjafset, så jävla intressanta är ni inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dame Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 LOl han får dete inte alls imån då får vi med det alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts