MasterJohansson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför står inte kollinummret? Det gör det inte för mig heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför står inte kollinummret? Det gör det inte för mig heller... vad menar du med kollinummret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja, nummret du kan spåra paketet med. Nummret du kan hämta ut paketet utan AVI med. Kollinummret helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Varför står inte kollinummret? Det gör det inte för mig heller... paketet måste nå första postkontor innan det tilldelas kollinr. Redigerad 28 oktober, 2004 av Brinckster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vafan har inte webhallen skickat spelet för ? fyfan va jag är sur på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zekkor Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 dom skickar väl det idag vid 15:00 ? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Det står inget kollinr för mig heller, och de skickade det igår vid tre tiden på eftermiddagen, så det borde ju ha nåt postkontoret för ett tag sen. Fast det var så här för ett år sen när jag beställde ett annat spel, och det kom ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Mitt kom inte idag, dock så var det skickat igår enligt Webhallen. Men jag tror inte jag dör av att behöva vänta tills releasedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 dom skickar väl det idag vid 15:00 ? eller? Dom skickade mitt 12.00 och det tar 24 timmar så jag ska hämta mitt imorgon ...bara inte posten har blivit rånad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts