isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Precis. Förhandsboka. Alltså ska det egentligen komma på releasedagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har också fått svar på mitt mail från webbhallen: Hej! Jag beställde Gta: San Andreas den 20 oktober på webhallen och jag undrar, kan jag räkna med att få spelet på releasedatumet (29 oktober) eller inte? Hej, ja. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar Nu behöver iallafall inte jag vara orlig längre finns inga anledningar att bli upprörda än. supporten är inte alltid att lita på då det är olika personer som svarar. leveranserna har kanske gått iväg men de går i olika omgångar, t.ex. varannan timme fram till 16.00. webhallens leveranssystem är automatiskt förutom då kunden lämnat meddelande tillsammans med beställningen, då kan det även ta olika lång tid att få leveranssidan uppdaterad. men iaf, ni kan nog vara lugna.. webhallen gör sitt, det är sedan upp till de lokala postterminalerna att få ut lapparna i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 finns inga anledningar att bli upprörda än. supporten är inte alltid att lita på då det är olika personer som svarar. leveranserna har kanske gått iväg men de går i olika omgångar, t.ex. varannan timme fram till 16.00. webhallens leveranssystem är automatiskt förutom då kunden lämnat meddelande tillsammans med beställningen, då kan det även ta olika lång tid att få leveranssidan uppdaterad. men iaf, ni kan nog vara lugna.. webhallen gör sitt, det är sedan upp till de lokala postterminalerna att få ut lapparna i tid. Jag brukar alltid få hem spel som jag beställer rakt ner i brevinkasstet, har beställt många spel från webhallen och alltid fått hem dom direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Åhå, nu när jag gick in på orderstatus sidan så var spelet skickat! Då måste jag väl bara ta och säga, sorry Webhallen att jag blev sur. Jag visste att jag kunde lita på er. isidor, kolla om ditt har blivit skickat med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Klockan är över 16:00 och mitt spel är inte skickat. Alltså kommer det inte imorgon. FÖRHANDSBOKA, då ska jag fan ha spelet i tid, falsk marknadsföring...undra vad konsumentverkets email är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Klockan är över 16:00 och mitt spel är inte skickat. Alltså kommer det inte imorgon. FÖRHANDSBOKA, då ska jag fan ha spelet i tid, falsk marknadsföring...undra vad konsumentverkets email är Det kommer väl i tid iaf? Brukar bara ta ett dygn för paketen att komma fram. Redigerad 27 oktober, 2004 av Phantom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mitt är inte heller skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Måste man vara medlem på webbhallen för att kunna se orderstatus`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 http://hem.bredband.net/mohsad/fywebhallen.gif Ej skickat... jag kommer alltså inte få det imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ni kan väl ändå inte bli besvikna om ni inte får det imorgon? Det släpps ju i övermorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 precis! jag vill oxå ha imorn!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nej det släpps väl den 28 oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nej det släpps väl den 28 oktober? men eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mitt kommer inte komma imorron ändå, jag bor i Kiruna och det tar alltid två dygn, så hade det inte skickat det idag så hade jag fått det på måndag. Fast posten säger ju att alla småförsändelser ska komma inom 24h, men det stämmer aldrig för mig, kanske mitt utlämningställe som drar ut på tiden, ska nog ringa och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fick svar på mitt mail nu Till Dom:Kommer jag få mitt SA på releasedagen?29/10 alltså jag bokade den 19/10. Från Dom:Hej, Ja Best Regards / Med Vänliga Hälsningar Fredrik *Censur* tack Webhallen ni rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ....... och när fick du det där mailet? idag eller igår? Idag fick jag det, precis innan jag postade här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men vissa får nog ta och lugna ner sig lite! Här märker man hur girig man kan bli! Först gnälls det om att det inte kommer att komma på release dagen! Sen när vissa har turen att ha fått spelet skickat idag (och troligtvis kommer att få det imorgon), blir andra skit lacka över att dom "bara" kommer att få det på release dagen!! Var glad för andras skull istället?! Dr. Phill? Help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Måste man vara medlem på webhallen för att kunna se orderstatus eller, för jag har mitt ordernr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Måste man vara medlem på webhallen för att kunna se orderstatus eller, för jag har mitt ordernr? Vet inte riktigt. Jag går in på mailet jag fick av dom med rubriken "Orderbekräfte" och trycker på länken i mailet, och kommer då fram till min Orderstatus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vet inte riktigt. Jag går in på mailet jag fick av dom med rubriken "Orderbekräfte" och trycker på länken i mailet, och kommer då fram till min Orderstatus. Tack för Tipset! Tryckte på länken och fick upp denna bild: http://upload.gtaportal.com/8756.jpeg Fan va glad jag är! Struntar nog i dom 2 sista timmarna i skolan imorrn, förhopningsvis har jag fått SA då! När Webhallen skcikar till mig på Gotland brukar det alltid ta 24h hoppas inte jag har otur imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts