Jump to content

Webhallen

Share

Recommended Posts

Jag skrev till Webhallen, och jag fick det här svaret:

Vi har fått strikta regler av leverantören och får ej skicka spelet föränn imorgon den 9/10

Då lär inte jag som bor i Kiruna få det på fredag utan nästa måndag.  :'(

Ja så låter det "officellt" men kunden klagar sällan om spelen kommer tidigare...

Jag kan räkna upp en del spel jag fick dan innan realese från webbis.

Mario golf toadstool cup, Metal gear solid: Twin snake, Zelda windwaker, GTA: Double pack (xbox), Sonic heroes, Sonic adventure DX, Gameboy player..... plus en del filmer....

Och nu GTA: SA (som lär dyka upp med 95% chans imorgon)

Dock har jag alltid haft minst två månaders bokingstid på dessa spel... GTA:SA har jag bokat som sagt 31 maj.

Redigerad av sonik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Ja så låter det "officellt" men kunden klagar sällan om spelen kommer tidigare...

Jag kan räkna upp en del spel jag fick dan innan realese från webbis.

Mario golf toadstool cup, Metal gear solid: Twin snake, Zelda windwaker, GTA: Double pack (xbox), Sonic heroes, Sonic adventure DX, Gameboy player..... plus en del filmer....

Och nu GTA: SA (som lär dyka upp med 95% chans imorgon)

Okej, har de skickat iväg ditt exemplar redan? Mitt är inte skickat och jag bokade i början av augusti, när bokade du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sonik den "gammla"... vill kunna motera HDD i den :D ...... + att den nya "PStwo" släpps inte förns den första november :P å SÅ länge orkar man juh inte vänta :P

Vilken HDD ska du montera i den?? Sonys egna används bara till FF XI som bara släpps i usa.

Sony har bestämt att inte släppa någon HDD i europa.... Eller ska du mygla med den som man gör med xbox hårddisk??? lägga in spel och dylikt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också fått svar på mitt mail från webbhallen:

Hej!

Jag beställde Gta: San Andreas den 20 oktober på webhallen och jag undrar, kan jag räkna med att få spelet på releasedatumet (29 oktober) eller inte?

Hej,

ja.

Best Regards / Med Vänliga Hälsningar

Nu behöver iallafall inte jag vara orlig längre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor