sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Jag skrev till Webhallen, och jag fick det här svaret: Vi har fått strikta regler av leverantören och får ej skicka spelet föränn imorgon den 9/10 Då lär inte jag som bor i Kiruna få det på fredag utan nästa måndag. :'( Ja så låter det "officellt" men kunden klagar sällan om spelen kommer tidigare... Jag kan räkna upp en del spel jag fick dan innan realese från webbis. Mario golf toadstool cup, Metal gear solid: Twin snake, Zelda windwaker, GTA: Double pack (xbox), Sonic heroes, Sonic adventure DX, Gameboy player..... plus en del filmer.... Och nu GTA: SA (som lär dyka upp med 95% chans imorgon) Dock har jag alltid haft minst två månaders bokingstid på dessa spel... GTA:SA har jag bokat som sagt 31 maj. Redigerad 27 oktober, 2004 av sonik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe ok ........ vill bara säga en sak: MITT PAKET ÄR SKICKAT Det är en PS2a + SA + minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ja så låter det "officellt" men kunden klagar sällan om spelen kommer tidigare... Jag kan räkna upp en del spel jag fick dan innan realese från webbis. Mario golf toadstool cup, Metal gear solid: Twin snake, Zelda windwaker, GTA: Double pack (xbox), Sonic heroes, Sonic adventure DX, Gameboy player..... plus en del filmer.... Och nu GTA: SA (som lär dyka upp med 95% chans imorgon) Okej, har de skickat iväg ditt exemplar redan? Mitt är inte skickat och jag bokade i början av augusti, när bokade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tack brinckster! Du kanske inte vet om det, men du svarade i alla fall på min fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe ok ........ vill bara säga en sak: MITT PAKET ÄR SKICKAT Det är en PS2a + SA + minneskort Beställde du en vanlig PS2 eller nya läckra PStwo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 men vadå dom måste u skicka idag annars kommer det inte till fredag. Jag tror jag exploderar om jag kommer hem och det inte ligger nån lapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 sonik den "gammla"... vill kunna motera HDD i den ...... + att den nya "PStwo" släpps inte förns den första november å SÅ länge orkar man juh inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 sonik den "gammla"... vill kunna motera HDD i den ...... + att den nya "PStwo" släpps inte förns den första november å SÅ länge orkar man juh inte vänta Vilken HDD ska du montera i den?? Sonys egna används bara till FF XI som bara släpps i usa. Sony har bestämt att inte släppa någon HDD i europa.... Eller ska du mygla med den som man gör med xbox hårddisk??? lägga in spel och dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 går att montera en vanlig IDE HDD i en PS2a..... men om ja säger så här: jag vill ha möjligheten att kunna koppla in en HDD... men kommer troligen inte göra det.... Eller ska du mygla med den som man gör med xbox hårddisk??? lägga in spel och dylikt??? ingen kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mail från webhallen: Hej, Vi skickar spelen till alla som har bokat dom imorgon. Så hur kan vissa redan ha det skickat? Rena lögnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mail från webhallen: Hej, Vi skickar spelen till alla som har bokat dom imorgon. Så hur kan vissa redan ha det skickat? Rena lögnare? Mitt kollinr: 81173102845SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 lögn? tja ta å kolla på den här bilden först.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 FUSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Står exakt samma på min(förutom beställningsdatum då) , men det visar sig om det kommer i morgon eller på Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Då är det rejälf fult av Webhallen ifall de gör så här, vissa skickar de och andra inte. Och sen har de skickat liknande svar till mig och isidor. Om jag inte får det på fredag så kommer jag aldrig mer beställa från dem. Det är ju oärligt att göra så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Exakt danneroller, tänker skicka mail o fråga varför dom rent ut sagt ljög. Har beställt de flesta av mina spel därifrån men nu är det dags att byta. Riktigt fult är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har också fått svar på mitt mail från webbhallen: Hej! Jag beställde Gta: San Andreas den 20 oktober på webhallen och jag undrar, kan jag räkna med att få spelet på releasedatumet (29 oktober) eller inte? Hej, ja. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar Nu behöver iallafall inte jag vara orlig längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Exakt danneroller, tänker skicka mail o fråga varför dom rent ut sagt ljög. Har beställt de flesta av mina spel därifrån men nu är det dags att byta. Riktigt fult är det. Jag tror att alla som beställt från webbhallen kommer få de på fredag! sorry för dubbelpost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Okej kommer mitt inte på fredag kommer jag avboka och aldrig mer förhandsboka där för isåfall är det falsk marknadsföring. ska bli väldigt intrressant på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 lögn? tja ta å kolla på den här bilden först.... VA DU SKOJAR VÄL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts