tejwarius Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 http://www.webhallen.com/mall.php?site=hamta Tel. 08-6736001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mitt hamnade precis under "skickat" på Webhallen, det bådar ju gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 genom åren har jag iaf lärt mig att man ska följa paketet både via wh.se och posten.se. på så sätt ser man om det kommit fram eller inte. The Sims 2 kom fram en torsdag här nere och jag fick AVIn onsdagen efter. :/ vi i södra sverige kommer kanske med lite tur att få GTA imorgon (!) om samma sak sker som det gjorde med Sims 2 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Synd bara att man betalat i förskott, då kan man tydligen inte följa paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Synd bara att man betalat i förskott, då kan man tydligen inte följa paketet Nä om du betalar i förväg så skickar dom det som vanligt brev.... (du betalar ju mindre frakt då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fast nu är jag lycklig och lättad mitt ex av GTA:SA är skickat och på väg till mig.... I morgon blir det spela av när man kommer från jobbet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 "alla som bokar det kommer få ett ex, och vi kommer att skicka ut dom imorgon. Promise :-)" /Webhallen Skönt att höra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ....... och när fick du det där mailet? idag eller igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Imorgon det är alltså idag de skickar iväg alla ex ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 "alla som bokar det kommer få ett ex, och vi kommer att skicka ut dom imorgon. Promise :-)" /Webhallen Skönt att höra!! Givetvis webbis går alltid att lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Imorgon det är alltså idag de skickar iväg alla ex ? Dom brukar skicka en dag tidigare så ALLA garanterat har spelet innan/på relese dagen. Så inte kunder i små orter ska känna sig lessna om inte spelen dyker upp på relesedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag har beställt.. ja du måste vara medlem för att kolla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ett ganska onödigt inlägg från en ganska onödig användare, men kanske finns det någon vänlig själ därute som kan hjälpa mig? Jag bokade spelet idag, kl 14.20. Kommer jag få det på fredag då, förutsatt att det finns tillräckligt med exemplar? (vilket det säkert gör, det påstås på deras hemsida). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Jag skrev till Webhallen, och jag fick det här svaret: "Vi har fått strikta regler av leverantören och får ej skicka spelet föränn imorgon den 9/10" Då lär inte jag som bor i Kiruna få det på fredag utan nästa måndag. :'( Redigerad 27 oktober, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har dom spel så det räcker så hinner dom skicka det med sista leveransen idag. jag bokade mitt den 4:e Mars kl. 19:03 webhallen har som sagt skickat ut sina leveranser idag så många får det redan imorrn.. jag förhandsbokar många spel på webhallen och brukar oftast få dom en dag innan releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dame Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 fattar ingt va n menar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har dom spel så det räcker så hinner dom skicka det med sista leveransen idag. jag bokade mitt den 4:e Mars kl. 19:03 webhallen har som sagt skickat ut sina leveranser idag så många får det redan imorrn.. jag förhandsbokar många spel på webhallen och brukar oftast få dom en dag innan releasen Men på min orderstatus över GTA SA så har de inte skickat den ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har fått strikta regler av leverantören och får ej skicka spelet föränn imorgon den 9/10 öööööö "9/10" har varit för ett bra tag sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men på min orderstatus över GTA SA så har de inte skickat den ännu. okej då är det antagligen kö på spelet, så de som bokat tidigt får sina skickade först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) öööööö "9/10" har varit för ett bra tag sen! Haha, det ska vara 28/10. Men har de skrivit till visa av er att det redan är skickat? Så här stod det exaxt i mejlet jag fick av Webhallen för 10 minuter sen. " Hej, vi har fått strikta order av leverantören att skicka spelet imorgon. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar *censur* " Så då kommer inte jag få det som bor i Kiruna. Brinckster: Jag bokade i början av Augusti, så jag borde ligga ganska så långt fram i kön. Redigerad 27 oktober, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts