JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Någon som bokat spelet från Webhallen? Kan man se om spelet är skickat än om man går in på orderstatus med hjälp av sitt ordernummer? Det står bara något om "Under behandling". Någon som vet? Har skickat mail till Webhallen också för att kolla om dom får in spel till alla som bokat, men har inte fått svar än. Är det någon som mailat och fått svar? Börjar ju bli nojjig nu när alla hetsar upp sig över att dom inte kommer få spelet i tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Någon som bokat spelet från Webhallen? Kan man se om spelet är skickat än om man går in på orderstatus med hjälp av sitt ordernummer? Det står bara något om "Under behandling". Någon som vet? Har skickat mail till Webhallen också för att kolla om dom får in spel till alla som bokat, men har inte fått svar än. Är det någon som mailat och fått svar? Börjar ju bli nojjig nu när alla hetsar upp sig över att dom inte kommer få spelet i tid! jag har okså beställt på wennhallen...jag undrar okså det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag har okså beställt på wennhallen...jag undrar okså det... ta det lungt kanske ändrar sig imorgon Webhallen e lite tröga med den biten jag har beställt en del stod så för mig en gång när spelet damp ner i brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har också skickat majl till dom och har inte fått nått svar Vilket datum bokade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har också skickat majl till dom och har inte fått nått svar Vilket datum bokade du? Den 22 Oktober bokade jag. Och du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Den 22 Oktober bokade jag. Och du? 23 bokade ja på webbhallen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ja bokade rätt tidigt på webbhallen, dom satte ut de rätt tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kan man avboka ett spel man bokat på webhallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Har också bokat där. Du får en länk med i orderbekräftelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kan man avboka ett spel man bokat på webhallen? Yepps , det e bara att maila det till de, ja gjorde det när ja avbokade Sims 2. Och så nästa dag blev den borta från beställningen, jätte enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Har också mailat webhallen, men ingen idé att räkna med att få något svar fören imorgon. Jag bokade den 20 oktober... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Yepps , det e bara att maila det till de, ja gjorde det när ja avbokade Sims 2. Och så nästa dag blev den borta från beställningen, jätte enkelt. Strålande, kanske gör det då om jag hittar en butik i stan som jag kan boka spelet ifrån istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Om dom skickat spelet står det under "skickade" svårare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Relax alla webhallen fans.... I morgon kommer webbis att med största sannolikhet skicka alla förhandsbokinigar. Webhallen gör så att ALLA i hela sverige ska få spelet på realese dagen för det kan ta någon dag extra för oss här i norra sverige. Så har webbis gjort för mig dom senaste spelen som jag har förhandsbokat de senaste åren. Visst vi lär få spelet redan på torsdag men det gör väl inte så mycket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 :"> om man hämtar de i butik....måste man ha den där koden dom skickar i ett maol precis när man boket....eller räcker de me att lämna namn när man kommer dit :"> ........råka nämligen radera mailet me koden i :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 :"> om man hämtar de i butik....måste man ha den där koden dom skickar i ett maol precis när man boket....eller räcker de me att lämna namn när man kommer dit :"> ........råka nämligen radera mailet me koden i :"> Ordernummret kan du få tag på genom att gå in på Webhallens hemsida, logga in på din användare, klicka på "Mina Beställningar" och sen så ser du nummret. jag tror man måste ha med de...men jag är inte säker...Annars vore de konstigt att dom ger ut ordernummer över huvud taget. Jag har för övrigt också mailat till webhallen angående försening, brist på spel och liknande. Dom är ju vara rätt nermailade med mail om San Andreas vid de här laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Den 19/10 bokade jag... *Längtar så det känns som jag ska brista* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Var det bara jag som bokade typ i augusti?? Kan ingen ringa å kolla om dem har exemplar så det räcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 2004-08-18 00:18 bokade jag mitt GTA:SA på www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Var det bara jag som bokade typ i augusti?? Kan ingen ringa å kolla om dem har exemplar så det räcker? ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts