Jump to content

Webhallen

Share

Recommended Posts

Någon som bokat spelet från Webhallen?

Kan man se om spelet är skickat än om man går in på orderstatus med hjälp av sitt ordernummer? Det står bara något om "Under behandling".

Någon som vet? Har skickat mail till Webhallen också för att kolla om dom får in spel till alla som bokat, men har inte fått svar än. Är det någon som mailat och fått svar?

Börjar ju bli nojjig nu när alla hetsar upp sig över att dom inte kommer få spelet i tid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Någon som bokat spelet från Webhallen?

Kan man se om spelet är skickat än om man går in på orderstatus med hjälp av sitt ordernummer? Det står bara något om "Under behandling".

Någon som vet? Har skickat mail till Webhallen också för att kolla om dom får in spel till alla som bokat, men har inte fått svar än. Är det någon som mailat och fått svar?

Börjar ju bli nojjig nu när alla hetsar upp sig över att dom inte kommer få spelet i tid!

jag har okså beställt på wennhallen...jag undrar okså det... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Relax alla webhallen fans....

I morgon kommer webbis att med största sannolikhet skicka alla förhandsbokinigar. Webhallen gör så att ALLA i hela sverige ska få spelet på realese dagen för det kan ta någon dag extra för oss här i norra sverige.

Så har webbis gjort för mig dom senaste spelen som jag har förhandsbokat de senaste åren.

Visst vi lär få spelet redan på torsdag men det gör väl inte så mycket?? :P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:"> om man hämtar de i butik....måste man ha den där koden dom skickar i ett maol precis när man boket....eller räcker de me att lämna namn när man kommer dit :"> ........råka nämligen radera mailet me koden i :">

Ordernummret kan du få tag på genom att gå in på Webhallens hemsida, logga in på din användare, klicka på "Mina Beställningar" och sen så ser du nummret. jag tror man måste ha med de...men jag är inte säker...Annars vore de konstigt att dom ger ut ordernummer över huvud taget.

Jag har för övrigt också mailat till webhallen angående försening, brist på spel och liknande. Dom är ju vara rätt nermailade med mail om San Andreas vid de här laget :P:P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor