Hjälte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 asså.. vilken tid på dygnet kommer det om man har beställt det från cdon.com ? Posten brukar ju komma tidigt på morgonen dom kör ju inte sent på kvällar. så om du har inte fåttdet på morgonen kommer det med största sanolikhet veckan efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 yeay jag har beställt från CDON Kan du minska din sig lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja har bokat det från webbhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag har bokat från Cdon.com, det kommer nog troligtvis skickas på torsdagen så jag har det på fredagen, eller nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Har beställt från Webhallen, hoppas på att kanske få det i morrn till o med, webhallen brukar kunna vara tidiga av sig, fick tex mitt Zelda WW en dag innan det igentligen skulle släppas hoppas, hoppas hoppas.... Redigerad 27 oktober, 2004 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 POSTEN SKICKAR INTE PAKET FÖRRÄN VID LÚNCH NU VÉT ALLA!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 POSTEN SKICKAR INTE PAKET FÖRRÄN VID LÚNCH NU VÉT ALLA!!!!!!!! Vad menar du? Jag har fått paket runt 10 ibland. Om de är sena kommer de runt 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 AAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tur att man får sitt spel mellan 00 och 01 på freda då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shifty Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har en kompis som jobbar på Discshop och dom fick in spelet för en timme sedan så att så länge Posten gör det dom ska så har alla, som beställt från Discshop, spelet på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts