FlashFox Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 frågan är om ni kan svara på den är : Kommer spelet att komma till oss alla spelare på fredag eller kommer det att typ komma på tisdag onsdag ? tänk om posten är sega när dom skickar ut det !!!!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) frågan är om ni kan svara på den är : Kommer spelet att komma till oss alla spelare på fredag eller kommer det att typ komma på tisdag onsdag ? tänk om posten är sega när dom skickar ut det !!!!!??? ingen kan ju sitta här och lova att alla får ett spel med posten...posten måste dela ut den posten dom får,,, dom kan ju inte säga va mycket paket vi tar 100 idag och 100 på måndag Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) när får cdon alla sina spel, på fredag eller tidigare Redigerad 26 oktober, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag vet inte när Cdon.com får sina spel, men på orderstatus nu står det Klar för leverans. Det kanske kommer på fredag, eller nästa vecka. Beror helt på Posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 okej men brukar få spel rätta dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 som sagt fick Sims2 på releasedagen liksom en jäkla massa andra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Alla (vi) som beställt från CDon.com kommer få San Andreas på releasedagen, ni andra... jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 som sagt fick Sims2 på releasedagen liksom en jäkla massa andra =) jag med hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till Crice: Vi får hoppas att vi får spelet på fredagen..För jag har också beställt därifrån.. Fan, jag orkar inte vänta snart Men snart..snart..är det fredag. OMFG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Detta är inget klagomål utan mer en fråga till dom som har beställt spelet för hemskickning. Om ni är så nojjiga att ni inte kommer få spelet i tid, varför i hela friden beställde ni spelet då för hemskickning?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till SteelWolf: Vi beställde ju hemskickning, för att vara säkra på att vi ska få det, men vi är så ivriga nu på NÄR vi ska få det..Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Alla (vi) som beställt från CDon.com kommer få San Andreas på releasedagen, ni andra... jag vet inte. YES YES YES nu fick jag veta haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till bajwek: Ja, vi får hoppas på det. Snart smäller det. Underbart. Bästa dagen i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till SteelWolf: Vi beställde ju hemskickning, för att vara säkra på att vi ska få det, men vi är så ivriga nu på NÄR vi ska få det..Eller har jag fel? Men om ni beställde för att vara säkra, hur kommer det sig att ni är så osäkra och rädda. Spelet kommer det var ni ju 100% säker på när ni gjorde valet för att boka det på det sättet. Jag valde inte hemskickning för jag litar aldrig på att få saker i tid. (kalla det murphys lag). Det jag egentligen reflekterade över är att det startas en massa trådar där nån skriver att "kommer jag få mitt spel i tid" och 10 minuter senare är en likadan tråd skapad. Jag tycker det känns som man får vänta och se istället. Men det är bara min åsikt. Och som sagt ska det inte ses som ett direkt klagomål utan mer som en undran från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har beställt från discshop och har alltid fått det i tid vid förbokningar. Jaghar köpt mycket filmer där och endast en gång under nästan 2 år har det inte kommit när de skulle ha kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till SteelWolf: Det har du rätt i. Så tänker jag också, att man får vänta och se. Men nu är det ju så få dagar kvar, och det är så pillrigt, med att det står Klar för leverans, och jag vill ju verkligen veta om jag får det nu på fredag.. Jag blir alltid orolig varje gång jag ska beställa något, speciellt ett sånt här spel..Som är så ofattbart, obeskrivligt....Åh. Jag saknar ord för detta spel. Fredag, mina herrar. Då är det vår tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Alla (vi) som beställt från Spelbutiken.se kommer få San Andreas på releasedagen, ni andra... jag vet inte. Bekräftat 2 gånger. Väntar på mail-svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 yeay jag har beställt från CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Alla (vi) som beställt från CDon.com kommer få San Andreas på releasedagen, ni andra... jag vet inte. asså.. vilken tid på dygnet kommer det om man har beställt det från cdon.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 asså.. vilken tid på dygnet kommer det om man har beställt det från cdon.com ? Ja det kommer när posten kommer kanske,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts