Sergej Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Jag har ingen PS2 så jag bryr mig inte.. men ni som kanske kommer att behöva det när ni får spelet All Weapons While playing the game, press: R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. If typed in correctly then a confirm message will appear. EDIT: Floating Car During gameplay, press R2, L1, Right, Left, Up, Down. $250,000 dollars During gameplay, press R2, R2, L1, L1, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. Full Armor During gameplay, press R2, R2, L1, L2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. Blow Up All Cars During gameplay, press R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1. Lose Wanted Level While playing game, press R2, R2, L1, R2, Up, Down, UP, Down, Up, Down. Gore While playing game, press Square, L1, Circle, Down, L1, R1, Triangle, Right, L1, X. Clear Weather While playing game, press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, Triangle. Full Health During gameplay, press R2, R2, L1, R1, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. Candy Suxxx From Vice City Take your memory card that has Vice City saved on it and load it on to San Andreas. Redigerad 26 oktober, 2004 av Sergej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hoppas att penga fusket kommer finnas på Xbox också. jag har alltid velat ha ett sånt fusk på min "fusk"-andvänadre. Jag klarar ut spelet. utan fusk. skapar en ny användare. och på den ska jag fuska när jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 brukar inte fuska förrän jag varvat spelet.. annars blir det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ibland så på vc fuskar jag till mig vapen och pengar så jag kan köpa vapen så spelar jag tills jag dör elelr blir bustad sen . och jag kommer göra lika dant på sa för de e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 blir det inte som i vice city om man fuskar att spelet blir annorlunda än det vore bli om man inte fuskade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts