HOWHOW Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har förhandsbokat san andreas på GAME för ungefär 4 månader sen, men jag har tappat bort kvittot. Måste man ha kvittot för att kunna ta ut det? Och är det nån risk att man inte kommer få det på release dagen? Vet att det är en onödig topic men jag måste ju fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har förhandsbokat san andreas på GAME för ungefär 4 månader sen, men jag har tappat bort kvittot. Måste man ha kvittot för att kunna ta ut det? Och är det nån risk att man inte kommer få det på release dagen? Vet att det är en onödig topic men jag måste ju fråga har du legitimation så hade jag gått ner och visat det och förklarat att du råkat slarva bort kvittot Alternativ B riv hela rummet nånstans har du lagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 har du legitimation så hade jag gått ner och visat det och förklarat att du råkat slarva bort kvittot Alternativ B riv hela rummet nånstans har du lagt det Jag har inte legitimation, Men kan inte en förälder berätta då? Nej det kan jag inte göra, eftersom texten har försvunnit på något sätt kom på att jag inte har tappat bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är bara att säga ditt namn... Är nog inga problem dom brukar va bussiga.. Men hoppas bara att du inte har bytt in några spel, för då kan det bli lite svårt att bevisa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är bara att säga ditt namn... Är nog inga problem dom brukar va bussiga.. Men hoppas bara att du inte har bytt in några spel, för då kan det bli lite svårt att bevisa det... Ok tackar Skönt som fan, då behöver man inte vara orolig. Nepp har inte bytt in några spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ok tackar Skönt som fan, då behöver man inte vara orolig. Nepp har inte bytt in några spel. gå ner med kvittot så fort som möjlig ändå och visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag boka på game men fick inget kvitto jag fick bara lämna namn och nr (fast jag har gmebonuskort). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 gå ner med kvittot så fort som möjlig ändå och visa Jag slängde det eftersom man inte såg något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag boka på game men fick inget kvitto jag fick bara lämna namn och nr (fast jag har gmebonuskort). ok, hoppas jag inte behöver lämna kvittot då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Jag slängde det eftersom man inte såg något lol hoppas dom skrev in dig i datorn då men gå ändå ner så du inte står där som en idiot när du ska hämta spelet mitt kvitto är inlåst i barskåpet lol Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ring ner till GAME imorgon och hör med dom hur dom gör om nån har tappat bort kvittot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts